1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan server niet vinden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door longbigbear, 30 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier werk ik met outlook 2007,krijg volgende foutmelding als ik ziggo account test
    kan server niet vinden.
    heef dit hier mee te maken ?

    Groepsstoring sinds maandag 29 december 11.04 uur
    Door een storing is er vertraging ontstaan bij het versturen en ontvangen van e-mail berichten via zowel de Ziggo webmail als het e-mail programma op uw pc.

    Dit geld alleen voor e-mail adressen welke eindigen op @ziggo.nl.
    We verwachten dat deze storing in de loop van de avond is opgelost.

    Onze excuses voor het ongemak

    er komen ook geen mails binnen via outlook ziggo account
     
  2. Jouw probleem en de storing op de site hebben niet wat met elkaar te maken.

    Welke instellingen gebruik je?
     
  3. heb pop3.ziggo.nl gehad pop.ziggo en mail.ziggo
    deed het bij alle 3
    als outlook zelf mail ophaalt geef dit onderstaande fout



    Taak @ziggo.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x80040900): De servernaam wordt niet gevonden op het netwerk (mogelijk is het netwerk tijdelijk niet actief). Controleer of u online bent en of de servernaam juist is.
     
  4. Dit is wat Microsoft over deze foutcode te zeggen heeft:

    Deze foutberichten worden weergegeven als Microsoft Outlook of Microsoft Outlook Express geen verbinding met uw e-mailserver kan maken. In veel gevallen hebben deze foutberichten een van de volgende oorzaken:
    • U bent niet met internet of een netwerk verbonden.
    • Onjuiste accountinstellingen
    • Uw gebruikersprofiel in Outlook is beschadigd
    • De POP3-server bevat een beschadigd e-mailitem
    • Onjuiste configuratie van uw AV-software
    • Outlook Express is van de computer verwijderd of de installatie van het programma is beschadigd
    • Onjuiste configuratie van persoonlijke firewallsoftware

    http://support.microsoft.com/kb/813514/nl
     
  5. het werk weer na tig keer account veranderen.wat de fout is geweest geen idee.

    Dirk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina