1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo slechtst presterende internetprovider

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FJRobert, 30 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik mag het hopen ja dat het bij veel mensen goed werkt. Even voor de goede orde: als zelfs 5% van de klanten ernstige klachten heeft is dat voor elk bedrijf met een normaal gevoel voor klantenservice gewoon te veel.

    Zeker als de voornaamste klacht over Ziggo niet eens de storingen an sich is, maar met name de absolute onmogelijkheid van klanten om deze klacht opgelost te krijgen.

    En nee, de mensen die posten dat niets bij Ziggo goed is zijn ook irritant. Maar daar viel mijns inziens de topicstarter zeker niet onder.

    En nogmaals: feit is dat Ziggo op dit moment op zijn minst een serieus PR probleem heeft. Net zoals UPC een paar jaar terug en die zijn er sterk uitgekomen (weet ik uit ervaring, tot twee jaar terug 7 jaar UPC klant geweest en mijn ouders zijn het nog steeds).
    Misschien moet Ziggo maar eens UPC bellen hoe een dergelijke crisis op te lossen.
     
  2. Kijk maar eens in de "CV" van Mevrouw Martine Ferment en dan zie je daar staan ... (http://www.fermentmanagement.nl/clients.html)
     
  3. Het valt wel op dat enkele onder ons een slecht relativeringsvermogen hebben.

    Dat iemand zo positief kan zijn over Ziggo en zich zo aangesproken kan voelen als er gevraagd wordt of hij aandelen heeft bij dit bedrijf, kan m.i. niet relativeren.

    Ik vind het geen rare of slechte opmerking. Integendeel juist een leuke opmerking wordt tegen mij ook weleens gezegd. Ik drink namelijk zoveel koffie dat mij gevraagd wordt heb je aandelen bij D.E., moet ik dan ook vinden dat deze mensen geen gesprekstof hebben. Meestal roep ik dan terug deel je mee in de winst.

    Ook berichten uit de media moet men relatief kunnen bekijken. Als ik al de berichten uit de media moet geloven wat slecht is voor je gezond zou ik nu allang dood zijn. Maar daarentegen zit er in die berichten wel een kern van waarheid.

    Dan hier nog een voorbeeld wat relatief (betrekkelijk) is:
    Twee haren op je hoofd is weing, maar twee haren in je soep is veel.

    En hier wil ik het erbij laten.

    Ik wens Ziggo en de forumleden een vruchtbaar en gezond 2009 toe.

    Ps.:
    Vruchtbaar heeft in dit verband niets te maken met zaadjes en eitjes. Er bestaan namelijk altijd weer mensen die zich aangesproken voelen omdat ze onvruchtbaar zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2008
  4. Haha, had ik nog niet gezien. Dat geeft hoop, want ik moet zeggen dat UPC het knap heeft weten om te buigen destijds. Hun imago was toen nog erger als Ziggo nu.
     
  5. ach ja iedereen naar zin te maken is onbegonnen werk
     
  6. Tja....lees deze topic eens door.....en gaat weer over van alles en nog wat.

    Wat betreft de start; het onderzoek van de consumentenbond. Ach dat is hun werk en mediahype of niet en of er nou wel of niet wat mee gebeurt...naar mijn idee geen reden om veel aandacht aan te besteden.

    Wat betreft Ziggo; ik heb veel problemen gehad destijds om klant te "mogen/kunnen" worden bij Casema. Maar daarna werkte het ALTIJD!

    Twee weken geleden een uitbreiding genomen en een alles-in1-plus besteld. Ik wacht nu alleen nog op een instal-pakket en een (extra-gratis) decoder! Ik hoop dat het goed gaat.....

    Afgelopen weekend was mn kabel uit de grond getrokken door jeugd. Maandagochtend is alles direct weer netjes gerepareerd! En ze hebben zich ook aan een vervolgafspraak gehouden. Prima dus!

    Als nu mijn eerder genoemde bestelling/pakket netjes ook nog netjes binnenkomt in de eerste week van het nieuwe jaar en het werkt.....dan ben ik blij en verwacht ik verder ook geen problemen meer.

    Bij problemen mogen we klagen, want je betaalt er ook voor. We mogen allemaal een goede service verwachten.....niet altijd lukt dat. Dan maar even slikken en wachten...als het te veel wordt dan mag je boos worden.... soms is het ook gewoon pech hebben.

    Er zijn ook genoeg mensen die zowel bij Ziggo als UPC (had ik eerst) gewoon nooit problemen hebben(gehad). Geluk?

    Ach... KOP op!
    Succes

    Iedereen en goed en gezond 2009!
    gr
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina