1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo slechtst presterende internetprovider

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FJRobert, 30 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wordt er een beetje moe van dat enkele mensen op dit forum echt bij elke schijn van negatief bericht over Ziggo meteen menen te moeten reageren (op meestal nu niet de meest tactische manier) dat de poster onzin uitkraamt.

    Is het nu zo moeilijk voor te stellen voor mensen dat het bij hen wellicht goed werkt, maar ook bij veel mensen niet?

    Bij mij werkt nu (eindelijk) ook alles goed, maar heb ook genoeg factureringsellende en helpdesk onwetendheid en onbereikbaarheid gezien om wel enige grond van waarheid in de beeldvorming van Ziggo te herkennen.

    En ook is al vaker gebleken dat wat Ziggo als opgelost beschouwd en in haar eigen statistieken als opgelost meld soms niet helemaal overeenkomst met de perceptie van de klant.

    Feit is in ieder geval dat Ziggo op dit moment van alle providers veruit het slechtste imago heeft. En zelfs al zou dat onterecht zijn, dit is iets waar Ziggo echt iets aan moet gaan doen.
    Ontkennen van de statistieken helpt dan niet echt, daar wordt je imago echt niet beter van. Integendeel.
     
  2. IDD, ik maak ook wel eens een foutje excuses daarvoor, MMMMAAAAAARRRRR brammetje geeft maar weer eens dat kritiek op ZIGGO uit den boze is, ik heb al eerder gepost " ze hebben een GROTE operatie gedaan zonder plan B we zien wel wat het gaat worden, het is dus dus een BACKFIRE geworden of gewoon " we zien het wel " het is en blijft een " linke handel " ik heb 25 jaar in de ICT gewerkt(niet als netwerk beheerder), dus weet wel wat de risico's zijn/waren maar hadden wel altijd een PLAN B achter de hand, 200 man marketing gaan dit oplossen (de concurentie scoort helaas niet veel beter) jammer voor de consument, dus toch hebben we de media nodig om tot een beter product te komen, AMEN
     
  3. Dit kan ik ook omdraaien. :pompom::applause::thankyou:

    Is het nu zo moeilijk voor te stellen voor mensen dat het bij hen wellicht niet goed werkt, maar ook bij veel mensen wel? Ligt er maar net aan van welke kant je het bekijkt. Ik begrijp heel goed de frustraties van mensen als je iets niet werkend krijgt bij/van Ziggo maar wordt schijtziek van die mensen die dan roepen dat er niets deugt van Ziggo en niet willen accepteren dat er ook tevreden Ziggo gebruikers zijn.
     
  4. Je moet niet een gedeelte van een reactie quoten... dat weet je zelf ook wel.
     
  5. En jij trekt ook al een verkeerde conclusie. De manier waarop dit allemaal in de media wordt gemeld is pure sensatie over de rug van Ziggo. Kritiek op Ziggo zal me jeuken, ik reageerde enkelt met de opmerking over die sensatiezoekers zoals bijvoorbeeld Kassa en Radar. Het begon enkelt over het feit dat een bedrijf met zoveel klanten wel eens veel klachten zou kunnen hebben. Is toch niets mis mee???? Of wordt dit nu een hetze omdat men het alleen niet in woorden uit kan drukken? En dan zeggen jullie dat ik te snel conclusies trek hahaha... tsjonge jonge... en ja, verder zal het me eerlijk gezegd jeuken als iemand klachten heeft, hier werkt het wel.

    En nee, ik heb geen aandelen Ziggo (wat al een reactie is puur omdat er niets anders verzonnen kan worden) en ik werk er ook niet. Ik zie mezelf al op kantoor zitten... nee dank je. Dan zou ik bewust de grote klagers jennen met de verbinding ;)

    Klaar.
     
  6. fjrobert haalt de informatie bij de consumentenbond en radar vandaan
    Natuurlijk komt kassa hier ook mee.
    Hier smult nederland van, dus zal het uitgebreid op de tv te zien zijn.

    Ik moet zeggen dat ziggo bij mij tot nu toe prima werkt.
    Succes Ziggo in 2009 en ga zo door
    Een paar HD zenders erbij zou ik zeer op prijs stellen.
    Maar dat heeft hier even niets mee te maken

    fijne jaarwisseling allemaal!!
     
  7. Jeetje wat een kinderachtig gedoe toch altijd hier op dit forum,lijkt wel een kleuterschool hier,een van de redenen waarom ik zelden iets post hier.
    Als je hier iets post vallen ze meteen als wolven over je heen,belachelijk gewoon.
    En dan maar te zwijgen over dit absurde Ziggo-fanboy gedoe.
     
  8. Ziggo is doof

    :giveup:FJRobert ben het helemaal met jou eens.
    De problemen zijn al vanaf dat Ziggo het is gaan overnemen.
    En met het aantal aansluitingen heb ik niks te maken, want dat wisten ze al toen het werd overgenomen van de andere providers. ( multikabel-@home-Casema )
    Ziggo komt dan wel met reclame dat ze willen luisteren, maar bij Ziggo zitten de oren echt verstopt ( zal wel franse kaas in zitten ) ze luisteren echt niet.
    En met de helpdesk is het ook nog steeds zeer slecht gesteld 30 tot 45 minuten wachten en dan er ook nog opgooien komt regelmatig voor.
    En Brammetje zal wel aandelen hebben bij Ziggo.

    De groeten.
     
  9. "Je hebt zeker aandelen bij Ziggo" of "Je zal wel voor Ziggo werken"
    Staat in de top 5 van de meest domme opmerkingen /reacties die geregeld op dit forum geplaatst wordt.
     
  10. Grappig aandelen bij ziggo:-P zover ik weet zijn de enigste aandeelhouders van ziggo warburg pincus en cinven. Dat is echt de slimste opmerking die ik heb gehoord:wink:. Kom op mensen hou het vriendelijk tegenover elkaar zo tegen het einde van het jaar. jah ziggo is als slechtste uit de bus gekomen. let hierbij wel op dat dit slechts een onderzoek is geweest onder maar 2000 mensen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina