1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo slechtst presterende internetprovider

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FJRobert, 30 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. (bron: Spits 30 december 2008, pagina 4)

    Citaat:

    Internetproviders presteren slecht

    Amsterdam - Met een regelmatig haperende internetverbinding en een slechte service presteren met name de internetproviders Telfort en Ziggo slecht. Dat blijkt uit een landelijke enguête van de Consumentenbond.
    De panelleden werd gevraagd te kijken naar de kwaliteit van internet, de telefoonverbinding, het afhandelen van storingen, de klantenservice en de verhouding prijs/kwaliteit. Zo'n 39% van de klanten had last van een storing of een administratief probleem.
    Van de acht grote aanbieders van internet en telefoon kwam XS4ALL met het eindcijfer 7,8 als beste uit de bus. Op de tweede en derde plaats staan Het Net (7,2) en KPN (6,9). Ziggo doet het met een totaalscore van 5,9 het slechts. (A.K)

    :applause: Ziggo haalt wederom de media en is eerste geworden, tenministe als je de lijst omdraait. :applause:

    Ziggo heel veel beterschap toegewenst in 2009!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2008
  2. Als je als bedrijf 3.26 miljoen klanten hebt is de kans groot dat er relatief gezien veel klachten komen. Ach ja, sensatie eerste klas ;)
     
  3. Dat is het risico als je grote jongen wilt uit hangen.

    By the way, klachten zijn klachten en iedere klacht is er één teveel (maar dat geld voor ieder bedrijf). Het gaat er ook om hoe de klacht afgehandeld wordt en daar verdient Ziggo geen schoonheidsprijsje mee.

    Sensatie of niet uit de media. Hoe harder er geschreeuwd wordt over Ziggo vanuit de media, Kassa, Radar en Consumentenbond. Des te beter Ziggo (kijkend naar de strategische beleidsmakers) haar best moet doen om van alle blaam verschoont te blijven en dit kan alleen maar ten goede komen van de consument.
     
  4. Hahaha, helpt toch helemaal niet. Hoelang zijn ze (Radar, Kassa ea) al bezig...?

    Zoiets heet 'Wishfull thinking'.

    Voorbeeldje: Forumgebruiker Zipper..6 is al maanden bezig iets in orde te krijgen (juiste snelheid behorende bij Alles in 1 Plus), Messed-Up heeft eindelijk na 7 maanden pas zijn goede snelheid (Alles in 1 Plus), dit alleen maar door interventie van Ziggo-werknemer Anoniem hier op het forum. Stel je nou eens voor dat Messed-Up geen forumbezoeker was en het enkelt en alleen met de HD had moeten regelen?

    Heel die klaagzang bij Kassa, Radar en al dat soort sensatiezoekers is 1 grote farce. Ziggo doet het op zijn manier en zo komt het wel goed ;) Af en toe een belofte doen... en met de tijd is het opgelost.

    Kijk, mij hoor je verder niet klagen... Als er iets moet gebeuren, komt het ook goed. Zelfde als de grote storing hier in november, maar ga aub niet de fout maken door te denken dat Kassa, Radar of wat dan ook iets kan doen aan de problemen bij Ziggo. Sommigen zijn structureel...
     
  5. Als dat niet helpt, dan zijn wij als consument toch overgeleverd aan de goden.

    Dan is er nog maar één mogelijkheid dat de MGV eens gaat onderhandelen en streeft naar verbetering van Ziggo, zoals zij ook stellen op de site.

    Ik denk ook dat de gebruikersvereniging moet groeien tot een echte vereniging, des te meer leden, des te meer acties van gebruikers naar Ziggo toe.

    Citaat Site Ziggo-gebruikers.nl

    Ziggo is de nieuwe naam voor de vroegere Kabel-TV en Internet providers "Casema", "@Home" en "Multikabel", welke in mei 2008 onder de naam Ziggo verder zullen gaan. De MGV is begonnen als de gebruikersvereniging van Multiweb (MGG), wat later via Sonera (SGV) in Multikabel en MGV is overgegaan en bestaat sinds 1998. De MGV heeft leden die stemrecht hebben over het beleid van de vereniging. Verder kent de MGV forumleden. De MGV komt op voor de belangen van leden en forumleden en signaleert conflicten en technische problemen en heeft altijd via directe contacten een goede verstandhouding met Multikabel gehad, waarbij onze inbreng in diverse produkten en verbeteringen bij Multikabel terug te zien is. Wij zullen dit in de toekomst met de nieuwe "Ziggo" organisatie voortzetten.
     
  6. Nog even het een linkje van de site NU.nl

    http://www.nu.nl/internet/1891374/vaak-problemen-met-internetproviders.html

    In het filmpje wordt wel gesproken over de helft van het aantal Ziggo-klanten die te kampen hebben met klachten.

    Dat zijn dus 1,63 miljoen klanten.
     
  7. Och ja een bericht met een hoog media gehalte.
    De consumentenbond moet zich bezig houden met de kwaliteit van wasmiddelen.
    En niet met zaken die alleen maar goed scoren in de media.

    Harry
     
  8. Dus volgens jullie (Brammetje/Zipper306), doet ziggo het wel goed. Bestaan er geen klachten, ook nooit klachten gezien op deze gebruikerssite of laatst bij Radar (kruiwagen vol dacht ik zo). Maar volgens jullie is dat dus opgeklopte media!.

    http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1309

    Dat kan maar één ding betekenen aandelen bij Ziggo of medewerkers van Ziggo.:mrgreen:
     
  9. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar slaat dat nou weer op?
    Leer eens begrijpend lezen of zo. Ik ontken helemaal niet dat er problemen zijn, maar het is zo makkelijk voor sensatiezoekers (en vooral kijkcijferhunters) om te proberen te scoren met de problemen van Ziggo. Heb je nu daadwerkelijk al een verbetering gemerkt nadat Kassa en die andere meuk zich er mee bemoeid hebben? Je begrijpt de essentie van de reacties helemaal niet. Je doet zelf niets anders, je leest het in de media dus het zal wel zo zijn. Wie zegt dat het zo is??? Ja, leuk om te lezen dat Ziggo als laatste staat, zoals ik al zei, die kans is groot met dusdanig veel klanten. Heb je problemen dan Robert? Met de diensten die je afneemt?

    O mijn god, wat sta jij nu voor aap met deze ongefundeerde uitspraak. Dom, dom, dom... maar ja, dat kan ook niet anders als je de media klakkeloos kopieert ;) (is een mening en geen bewezen feit ;))
     
  10. Brammetje gepikeerd, gauw aangebrand of was het tegen het zere been. En please noem mij geen aap want, ik tutoyeer jou ook niet als baviaan.

    Tot nu kraak je de media af, die opkomt voor het consumentenbelang. Dus kom eerst zelf eens met een gefundeerde uitspraak.

    Het heeft wel degelijk geholpen dat de media (Radar), anders zou Henk van der Wal niet in de uitzending zijn geweest en een aantal klachten (uit de kruiwagen) zijn opgelost.

    'Wishfull thinking' heeft zin. Wie is nu dom en wie valt hier door de mand.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina