1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog geen klant en nu al problemen...+ Vraag

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door sandeman11, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gesprek twee weken geleden:

    Ik: "ik wil graag een alles in een pakket bestellen"
    Ziggo: ik heb alles voor u verwerkt en binnen enkele dagen heeft u het pakket in huis, activatiedatum staat op 30 december, pikt u ook nog eens lekker die twee weken van december kosteloos mee"
    Ik: geweldig, wacht ik het even af...

    Twee weken later:

    Ik: goedemiddag, het zou een paar dagen duren dat alles in een pakket maar heb nu (twee weken later) nog niets ontvangen.
    Ziggo: "dat kan niet"
    Ik: wat niet ?
    Ziggo: "dat u het binnen enkele dagen zou hebben"
    Ik: "dat zei je collega"
    Ziggo: "kan niet"
    Ik, nu moet je eens even luisteren, ik vertel alleen maar wat je collega's zei, dat dat niet klopt kan ik niet helpen, wanneer krijg ik het dan ?"
    Ziggo: "dat kan nog wel even duren, we hebben een achterstand van 4 weken"
    Ik: nou lekker dan, maar ik betaal wel vanaf overmorgen..
    Ziggo: "dat is inderdaad jammer"
    Ik: en nu ?
    Ziggo: "even afwachten dus"
    Ik: "maar wel betalen ?"
    Ziggo: "ja maar dat kun je terugvragen"
    Ik: "zet die activatiedatum maar op 1 Februari"
    Ziggo: *zucht* ja ik zal een taak daarvoor aanmaken"
    Ik: "fijn, als het niet teveel moeite is"
    Ziggo: "klik"

    Dat begint lekker, heb nog niets van Ziggo maar als het zo moet...

    Nu kun je bij de Harendse smit een pakket afsluiten én krijg je direct een pakket mee, wat denken jullie de huidige annuleren en naar de Harendse smit of is dat vragen om problemen ?
     
  2. Ja dat is echt de "Goden verzoeken". De administratie is een dermate puinhoop dat je waarschijnlijk met 2 abonnementen zit opgescheept. Het geld wordt dubbel geincasseerd en het is een zeer moeizame en lange weg om dat weer terug te krijgen. (uit eigen ervaring).

    Ik adviseer je nog even geduld te hebben. :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina