1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Retoursturen ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Frantic, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen week heb ik mijn abonement van Ziggo opgezegd omdat ik overstap op een andere provider. Ik heb van Ziggo een schriftelijke bevestiging gekregen, daarin stond ook dat ik mijn kabelmodem en adaptor terug moet sturen.

    Op zich geen probleem omdat hij in bruikleen is en ik straks een nieuwe krijg. Toch vraag ik me af of ik ook de signaalversterker en ander materiaal (ééngatsdoos, coaxkabel, utp netwerkkabel, utpstekker) wat ik van multikabel heb gekregen bij het installatie pakket moet terugsturen.

    Ik heb geprobeerd te bellen, maar toen ze zeiden dat de wachttijd langer is dan gebruikelijk heb ik opgehangen...

    Alvast bedankt,

    Roel
     
  2. Volgens mij hoef je dan alleen het modem en de adapter terug te sturen.
     
  3. Ik had al zo'n vermoeden, maar wilde het even zeker weten... voorkomt veel gedoe achteraf. Bedankt.

    Antwoord is duidelijk, slotje :grin:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina