1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Werkt hier nog gewoon hoor... altijd gewerkt... gaat er iets gebeuren waardoor het ineens niet meer werkt dan? :confused:
     
  2. Als het nu werkt, dan hoef je je denk ik nergens druk om te maken, dan heb je je instellingen juist staan :)

    bye,
    Chris
     
  3. Zeer vreemd. Bij mij heeft het gewoon 3 maanden gewerkt en nu opeens niet meer ??????????????????????????????? Hier lijkt toch echt niets anders aan de hand!!!!!
     
  4. Dus mail.home.nl werkt nu niet meer voor jou ?
     
  5. Klopt ..... maar ivm aankomende migraties is dat nu even niet meer mogelijk. Het heeft 'toevallig' even gewerkt, maar totdat alle migraties voorbij zijn even de pop server gebruiken die bij de domein extentie past ...

    Als de migraties voorbij zijn wordt het voor een ieder een stuk eenvoudiger : 1 pop server adres voor alle domein extenties en 1 smtp server adres voor alle klanten.

    bye,
    Chris
     
  6. Hmm,

    Ik kan er niet direct helemaal wijs uit worden.

    ::::: :arrow:

    Ik heb twee casema mailadressen (pop3.casema) en alles was en is nog steeds goed werkend (op 2 of 3 x een kort durende storing na). Ik heb NIETS hoeven wijzigen.....:)

    Gaat dit nog veranderen op korte termijn? :?:
    En blijft het casema adres wel gewoon bestaan dan? :?:

    :arrow:Want ik weet wel dat ik voor iemand zijn accountwijziging heb moeten doen voor een @wanadoo En @orange adres naar @ziggo adres.
    Dit zou nu moeten en het oude adres zou tot 2010 nog te gebruiken zijn. Daarna alleen nog maar het nieuwe ziggo adres met deze nieuwe instellingen.

    Hoor t wel van een kenner, zoals Ziggo-medewerker?!>@!
     
  7. Hi !

    Geen zorgen ... pop3.casema.nl blijft voor deze accounts gewoon werken ... en de adressen blijven ook gewoon bestaan ... ze worden alleen in de nabije toekomst op een andere server geplaatst.

    mvg,
    Chris
     
  8. POP server niet bereikbaar

    Ik heb dezelfde problemen sinds 2 dagen. Accountinstellingen nogmaals ingeklopt, nog steeds niets. Via webmail kan ik de mail wel ontvangen, dus volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan outlook, firewall instellingen maar in ieder geval niet aan Ziggo. In december hebben we 2 weken helemaal geen email ontvangen, ook niet via de webmail. Wij zijn het zat en stappen over op XS4all. Zonde want multikabel beviel altijd goed, maar sinds de fusie is het een puinbak. Ook de internetverbinding vliegt er regelmatig uit, met als gevolg verloren documenten op het bedrijfsnetwerk. Kortom, tijd voor wat anders, het enige dat Ziggo leert een toontje lager te zingen is massaal overstappen, dat raakt ze in de portemonnee!
     
  9. Verbinding kan ik je helaas niet bij helpen, maar als je me in een P.M. even je e-mail adres mailed kan ik wellicht wel zien of er iets raars aan de hand is. Er zijn geen openstaande storingen, dus 't zou gewoon allemaal feilloos moeten kunnen werken.

    mvg,
    Chris
     
  10. mail.home.nl nu ook niet benaderbaar

    Het gaat hier nu ook fout. Ik heb een @home.nl E-mailadres. Ik heb de volgende pop instellingen al geprobeerd:
    mail.home.nl (ging tot vandaag goed)
    pop.home.nl
    pop.ziggo.nl (ging tot een paar dagen geleden ook goed)
    Op mijn @ziggo.nl E-mailadres kan ik wel mail ontvangen via pop.ziggo.nl. Er zit dus iets fout bij onze provider.
    Ik gebruik Mailwasher voor de eerste afvang en Thunderbird als echte mailclient.
    Als uitgaande server gebruik ik smtp.ziggo.nl en dat werkt dus nog wel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina