1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Update pop.ziggo.nl

    Nog steeds op onregelmatige tijden de foutmelding dat het wachtwoord niet geaccepteerd wordt.
    M.a.w. de pop.ziggo.nl server van Ziggo werkt helaas nog steeds niet naar behoren.

    Vr. gr.
    Internetter.
    (topic starter)
     
  2. Hi !

    P.M. me ff je ip# en je e-mail adres. Ook of je vanaf meerdere PC's tergelijk wellicht popped, etc ....

    Mogelijk zie ik iets in de logging wat het kan verklaren ....

    bye,
    Chris
     
  3. Chris,

    Je brievenbus zit vol.
    Kan niet posten.

    Vr. gr.
    Internetter
     
  4. Sorry, kreeg er ook een mail over. Net wat andere berichten verwijderd .....

    mvg,
    Chris
     
  5. bericht verzonden.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  6. Hi !

    Ik denk dat ik wel iets gevonden heb wat dit euvel kan verhelpen. Laat nog wel even weten als jullie weer feedback kunnen geven of het nogsteeds optreed ....

    mvg,
    Chris
     
  7. Probleem moet verholpen zijn, gaarne even P.M'en als het nu nogsteeds voorkomt ....

    bye,
    Chris
     
  8. Chris,

    Sinds vanochtend 9.30 uur geen foutmeldingen meer!

    Hartelijk dank voor je bemoeienis.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  9. mail geblocked

    Hi,

    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met de problemen bij de overgang naar een nieuwe e-mail adres.
    Bij mij begon de elende op het moment dat ik de aanwijzingen van Ziggo op ging volgen die in een e-mail worden uitgelegd. Hele nette e-mail met het verzoek de instellingen te wijzigen in outlook van @wanadoo naar @ziggo. Tot dat moment werkte alles vlekkeloos zoals de afgelopen 5 jaar. Na de wijzigingen te hebben doorgevoerd komt de mail niet meer binnen. Ziggo blijft vragen om de username en password, waarvan ik zeker weet dat ik de jusite invul. Ik krijg het zelf met geen mogelijkheid meer werkend. Ook het terug wijzigen naar de vertrouwde @wanadoo gaat niet meer. hetzelfde blijft gebeuren.
    Nou wil ik graag door ziggo hiermee geholpen worden, gezien ik enkele belangrijke mails verwacht. Dus ik bel de klanten service. Ik heb het tot op heden 5x geprobeerd, maar 5x ben ik na 20 minuten in de wacht door Ziggo van de lijn gegooid omdat het te druk was. Momenten van bellen variƫren van 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Lijkt mij dat als het blijkbaar altijd zo druk is dat het tijd word om er een paar mensen bij te zetten. Het is maar een suggestie.

    Wie o wie kan mij nu duidelijk maken wat ik echt moet doen om wel weer gewoon m'n mails te kunnen ontvangen en lezen?

    Bij voorbaat dank.

    Mvg Jaap Mensink
     
  10. Beste Jaap,

    Hoe log je in? Heb je de inlog naam ook aangepast naar iets@ziggo.nl ?
    We zien ook mensen inloggen op pop.ziggo.nl met hun wanadoo adres zegmaar. Kun je met dezelfde combi wel inloggen op webmail? Dus hier:

    https://email.ziggo.nl/

    Als je daar ook niet kunt inloggen gebruik je niet het juiste password.

    Password resetten kan via mijn ziggo.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina