1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Je negeerd compleet de handleidingen, gaat er van uit dat windows zelf wel voor je nadenkt, wat kennelijk niet zo best gelukt is en bent verbaasd dat dingen niet meer werken. In alle Orange communicatie is de welkom URL vermeld, en daar kun je gewoon alles nalezen.

    Heeft niet zo veel zin hier nog dagen over te mailen. Jij vind dat je onrecht is aangedaan, ik vind dat je dit zelf had kunnen weten.

    Kennelijk had je toch de handleiding moeten lezen, want het werkte nu, door foutieve instellingen, niet meer, nietwaar? :) :giveup:

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Inderdaad nietwaar! Ziggo had de wijziging duidelijk moeten communiceren en dat is helaas niet (bij iedereen) gebeurd. :cry:

    Mijn advies aan Ziggo is om dat in het vervolg wel te doen. Het scheelt een hoop onnodige frustraties van klanten en dat maakt de kans groter dat je je klanten (tevreden) houdt.... :idea:



    Inderdaad! En ik ben je daar dankbaar voor. Dank zij jou kunnen ik en vele anderen weer bij hun mail! :thankyou::thankyou::thankyou:
     
  3. Ja inderdaad een mail storing. Afgelopen twee weken vaker last van gehad. Vandaag weer goed overigens!

    Dit heeft niets met je instellingen te maken; ligt aan de server van ziggo! Dit is bevestigd door Ziggo.

    Het euvel van de naamswijziging is nog lang niet over; een deel van de mensen heeft een brief gekregen (o.a oude orange klanten e.d) met het verzoek en uitleg je emailaccountinstellingen aan te passen, weer een ander deel heeft een email gehad (die je kon zien als spam...dus is wat onhandig!) en een groot deel van de klanten heeft niets ontvangen. Dat kan voor problemen hebben gezorgd, maar als je alsnog de instellingen veranderd ben je er van af.

    P.S. De vernieuwde instelllingen/aanpassingen gelden niet voor alle ziggo klanten. Voormalig casema klanten houden VOORALSnog hun oude naam en instellingen..........

    Kortom; Er zijn wat wijzigingen gaande, die kunnen wat problemen geven, maar de afgelopen weken gewoon STORING hoor!
     
  4. Ondanks het volledige e-mailadres krijg ik toch nog zeer regelmatig de "authentication failed" foutmelding.
    Kennelijk functioneren de Ziggo mailservers nog steeds niet zoals het zou moeten zijn.
    Of is men bezig onderhuids wijzigingen aan te brengen?

    Vr. gr.
    Internetter.
    (topic starter)
     
  5. Werkt niet bij mij.
    Kan nog steeds geen email ophalen van mijn hoofd email adres.
     
  6. Hi!

    Wat voor adres? Ziggo.nl? En je logt wel met het volledige adres in?

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Ik heb in augustus van Ziggo op elk door mij aangemaakt (@home) e-mailadres de volgende e-mail gehad:

    Belangrijke mededeling: inloggen met uw e-mailadres

    Geachte heer/mevrouw,

    Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?

    Daarom kunt u vanaf vandaag inloggen met . . . .@home.nl. Uw gebruikersnaam vervalt daarmee. Het liefst zouden we u hierover alleen informeren, maar helaas moet u zelf ook een aantal stappen doorlopen om de gewijzigde inlog te realiseren. Omdat we dit zo makkelijk mogelijk voor u willen maken, ontvangt u hierbij informatie waarmee u eenvoudig de instellingen van uw internetdiensten kunt wijzigen.
    Het is belangrijk dat u de instellingen zo snel mogelijk aanpast. Zo weet u zeker dat u gebruik kunt blijven maken van uw internetdiensten zoals u dat gewend bent.
    Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
    Hoe en waar wijzig ik mijn instellingen?
    Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:
    1. E-mailprogramma
    2. Persoonlijke website
    3. Webmail
    N.B. Als u gebruik maakt van Newsservers waarop u zich heeft geabonneerd, dan blijft u inloggen op de manier zoals u dat eerder al deed.
    1. E-mailprogramma
    (uitleg instellingen Outlook en Outlook Express)
    2. Website
    U gebruikt uw volledige e-mailadres en wachtwoord om uw website te uploaden.
    3. Webmail
    De instellingen van uw webmail veranderen minimaal. Waar u voorheen alleen inlogde met het gedeelte van het adres vóór het
    @-teken, logt u vanaf nu in met uw hele e-mailadres.
    Meer informatie
    Wilt u iets vragen over de gewijzigde manier van inloggen? Op www.ziggo.nl/e-mailhandleidingen vindt u een uitgebreide handleiding van de wijzigingen.
    Ook kunt u bellen met onze Klantenservice op telefoonnummer
    088-7170100 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 22.00 uur; op zaterdag en zondag tussen 09.00 tot 18.00 uur.
    Met vriendelijke groet,
    Willy Verweij
    Product Manager Internet en Telefonie

    Klanten van @home die hun instellingen ook dienden aan te passen hebben ruim voor de omzetting hier allemaal één of meerdere e-mailberichten van ontvangen.

    Zoals al eerder vermeld dienden nieuwe Ziggo klanten ook de server pop.ziggo.nl in te voeren in hun e-mail programma.
    Bij een installatie die ik voor een familielid gedaan heb werkte dit dus niet en na instellen van pop.home.nl draaide alles perfect :!: (nog steeds), ondanks het feit dat zij een Ziggo e-mailadres hebben :!: :?.

    Succes allemaal.
     
  8. Wauw :-)
    Het is een ziggo.nl
    En bij dit ene email adres had ik vergeten @ziggo.nl toe te voegen bij de login.
    Bij alle andere email adressen had ik dat wel gedaan, dus ik wist ervan.
    Probleem opgelost !

    Raymond, ik heb grote waardering voor je activiteiten hier.
    Heerlijk snel een oplossing, veel leuker dan bellen.
    Bedankt !
     
  9. Outlook ineens niet meer te benaderen

    Had van de één op de andere dag problemen met inloggen via outlook.
    WW werd niet meer herkend door de server. Inmiddels via F8 een opstart in veilige modus met netwerkinstellingen gedaan en... alles opgelost. Met dank aan een ZIGGO medewerker.
     
  10. Ah!
    Dank voor de tip. Dit hoefde nooit bij Casema en na de migratie hoefde dat ook niet. Handig dat Ziggo ff vermeldt dat dit gewijzigd is.....
    Ik kon de hele week mijn spam al niet ophalen. :cool:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina