1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mail onbereikbaar

    Hallo,

    Heb het zelfde probleem mail onbereikbaar al mijn account zelfde boodschap !

    gr Wouter Koomen
     
  2. Hi!

    Welke monteur? Een monteur is iemand die bij de mensen thuis bijvoorbeeld een kabelmodem komt installeren. En monteur stelt normaal geen e-mail boxen in, en is kennelijk maar goed ook, want is blijkbaar ook nog eens niet goed ingesteld dan :-) Een van de redenen is dat als de monteur het insteld is dat hij dan je password van de mailbox weet. Wat nooit de bedoeling kan zijn. Lijkt mij geen veilig gevoel.

    Of je het wel of geen goede beurt vind, er is nooit verteld dat je zo in moest loggen, er is altijd, sinds begin ziggo verteld dat je met je volledige adres moest inloggen. Vervelend is dat sommige mensen dat niet lezen, of niet opnemen. Die zullen het nu moeten aanpassen. Maar het is niet dat het ooit zo bedoeld is geweest.

    Je kunt je afvragen of je wellicht zelf iets verkeerd hebt ingesteld, wat in dit geval zo is.

    In de handleidingen op de site is altijd geproken over inloggen met volledige e-mail adres. Er zijn diverse (e-)mailings over uitgestuurd maar ook die lezen veel mensen niet.

    Een forum kennelijk wel.

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2008
  3. Hi!

    Dus account namen aanpassen, naar volledige adres. Had altijd al gemoeten.

    Bye,
    Raymond.
     

  4. Monteur die hier AI1-extra heeft geïnstalleerd/ingesteld heeft...

    Klopt ook helemaal hoor! Heb de brief er op nagelezen en staat er gewoon in... maar dan met casema ipv Ziggo! Maarja iemand zei het al eerder if it ain't broken don't fix it ;-)

    Dat van het forum klopt, als iets het niet doet kijk ik eerst hier en dan pas op Ziggo.nl! Wat betreft die (e-)mailings, heb ik niet gezien, moet je je daar apart voor aanmelden ergens?
     
  5. Zelfs in de aanmeldingsbrief die je krijgt met je activatiecodes staat dat je het volledige adres in moet voeren, maar goed, dat weet iedereen natuurlijk al ;)
     
  6. :thankyou: heerlijk zo'n topic met zinlose onnozele discussies... :thankyou:
     
  7. Er zijn vele personen die al zo lang lid zijn van Ziggo (@home) die niet eens meer weten of ze ooit een aanmeldingsbrief kregen. Ik heb bijvoorbeeld die vergeetachtige ziekte van manheimer en vergeet dus echt alles.

    Dat je nu moet gaan inloggen met je email-adres is inderdaad handig, zo ook voor de kwaadwillende die weten aan het email adress al gelijk welke inlog naam juist is en hebben ze al 50% te pakken. Default hadden hele volkstammen bij @home als wachtwoord de geboortedatum en die werd dan als wachtwoord ingesteld. Dat sommige Ziggo gebruikers nog steeds problemen hebben met inloggen is zeer vreemd, zelfs voor de kwaadwillende is het tegenwoordig makkelijker gemaakt.

    Die mail met als onderwerp Belangrijke mededeling over inloggen met uw e-mailadres kreeg iedereen zoveel dat Ziggo het ook verdient om op die spamblock list geplaatst te worden. :wink:

    :giveup:
     
  8. Hi!

    Mjah en dan nog hebben mensen het niet gelezen en gaan ze stuiteren dat er dingen veranderd zijn. Kan... ik vergeet ook wel eens wat :-)

    Dit betreft echter geen oude accounts, maar puur de nieuwe @Ziggo accounts. Die dus recent zijn aangemaakt. Dat iemand het bij een oude vergeet om te zetten kan ik inkomen.

    Anyway, als je niet kunt inloggen, dan dus met complete e-mail adres checken.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. klopt, dit domein was inderdaad niet benaderbaar, heb ook ik ondervonden, inmiddels kan ik mijn mail wel weer ophalen via de server (zonder wijzigingen). probleem lijkt opgelost.

    Wat mij betreft dus wel degelijk een storing bij ziggo, want de instellingen waren/zijn zoals het hoort.....
     
  10. Na maanden probleemloos met mijn instellingen mail opgehaald en verstuurd te hebben, lukte dat zonder enige waarschuwing van Ziggo vanaf vanmiddag ineens niet meer. Omdat het probleem vannacht nog niet opgelost was ben ik verder gaan zoeken en kwam ik gelukkig dit forum tegen.

    Mijn dank dus aan jullie dat ik nu weer bij mijn mail kan. En ik hoop dat Ziggo volgende keer het fatsoen heeft om (mij) te waarschuwen als er instellingen veranderd moeten worden om bij je mail te kunnen komen. Ik vind dit echt niet kunnen. En aangezien ik niet de enige ben, die dit is overkomen, mag Ziggo in dit geval best de hand in eigen boezem steken.

    En dat het vanaf het begin zo had gemoeten is geen excuus. Van begin af aan is het bij mij net zoals bij zovelen gelukt met alleen gebruikersnaam en vanaf afgelopen middag bij mij en bij sommigen nog iets eerder kan het ineens niet meer en moet het hele emailadres er staan. Niet meer dan normaal dat je mensen dan eerst waarschuwt, zodat ze hun instellingen kunnen aanpassen....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina