1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. User errors of niet, Ziggo heeft geen impact-bepaling gedaan en onnodig klachten op haar hals gehaald.

    Users lezen geen manuals en zeker niet wanneer het vanaf het eerste moment gewoon werkt (why fix it when it isn't broken?).

    bye,
    Robot
     
  2. Hi!

    Waar maak JIJ dat uit op, wellicht is die bepaling er wel degelijk geweest en is er gewoon gezegd, prima die bellen de helpdesk wel!

    Ik wil je adviseren voorzichtiger om te gaan met dingen zo stellig neer te zetten als je geen idee hebt of die impact bepaling er ook daadwerkelijk geweest is.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Bedankt voor het advies.
    Mijn vraag aan jou is, waarom jij dan ook weer een aanname doet dat er een impactbepaling is geweest?
     
  4. Hi!

    Die doe ik niet, ik weet dat die er geweest is.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Grappenmaker. :)

    Anyway, problem solved.
     
  6. Hi!

    Grappenmaker? Die analyse is er geweest.

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2008
  7. Nou nou nou! Zo kan ie wel weer hè?
    Okay, analyse is geweest.

    Hier, neem een oliebol...
     
  8. Ik geef jullie een tip, doe een beetje rustig aan mannen. Als dit jullie probleem is dan hebben jullie geen probleem. De kunst van het relativeren, bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet het in een context waardoor het minder erg lijkt.

    Dit laatste is bij jullie n.v.t. helaas.
     
  9. Raymond gaat er van uit dat iedereen weet dat hij een Ziggo-medewerker is. Robot is nieuw hier en kan dat onmogelijk weten, behalve door ongeveer het hele forum door te lezen.

    Probleem komt me bekend voor, en ik denk dat de oplossing ook bekend is.
     

  10. Erger nog de monteur die het hier namens Ziggo aangelegd heeft, heeft het zo ingesteld... Gelukkig weet ik de weg naar dit forum en werkt het weer!

    Geen goede beurt van Ziggo... in mijn geval voor het eerst :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina