1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi !

    Voor @home.nl e-mail adressen zit je met mail.home.nl wel goed .... misschien even storingspagina in de gaten houden? ... dat deel van het platform ben ik iets minder bekend ;)

    bye,
    Chris
     
  2. De pop mail.home.nl werkt nu gelukkig weer, een mailtje van een ziggo adres naar een @home adres deed er 12 minuten over !
     
  3. Toch een stuk sneller dan de postbode ;) .... zal vast wel even wat achterstand aan het inhalen zijn dan ...

    bye,
    Chris
     
  4. en daar begint het gelazer weer in het @casema.nl domein.........
     
  5. Hi!

    Kun je iets nuttigere info posten als wat je nu doet? Is er iets kapot? Heb je last met de buren? Posting zegt niet heel veel zo is het wel :-) :-)

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Het probleem dat pop.casema.nl zo nu en dan niet bereikbaar is, gebeurt vaker deze week. Ik zie nu dat het topic eigenlijk alleen over pop.ziggo.nl gaat maar goed. Emailverkeer van Casema had de afgelopen 10 minuten weer haperingen. Lijkt nu weer even goed te gaan.
     
  7. Hi!

    Nu heb je ieg gepost wat er niet werkt, thanks. Schamele troost, het is de eerste die straks in de migratie zal worden meegenomen ;)

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Zet net m'n PC aan en wat denk je . . . op mail.home.nl . . . geen mail :sad:.
    Lees zojuist voorgaande berichten en denk na 10 minuten: 'maar weer eens proberen', en wat denk je . . . mail komt weer binnen :-P.
    Vreemd . . . :? . . . zelden of nooit maak ik dit mee . . . :!:
     
  9. pop.ziggo.nl niet bereikbaar

    Ha die Chris, accountinstellingen teruggezet naar quicknet en nu werkt het wel! Probleem ligt dus bij Ziggo, da's niet onverwacht! Dank voor het meedenken!:applause:
     
  10. Helaas steekt het probleem sinds vanochtend weer de kop op voor 1 van mijn Ziggo e-mailadressen.
    Foutmeldind luidt: "De e-mail server heeft uw onlognaam afgewezen".
    Meer mensen hier last van?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina