1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door internetter, 29 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Sinds vanaochtend kan ik niet meer met Outlook 2007 mijn e-mail van mijn 2 accounts binnenhalen van bovengenoemde server.
    De foutmelding luidt: "authentication failed".
    Instellingen van Outlook gecontroleerd, identiek aan gisteren toen er zich geen problemen voordeden.
    De storingspagina geeft wel mogelijke problemen met webmail aan, maar niet voor popmail.
    Zijn er meer mensen dit problemen ondervinden met de pop.ziggo.nl server?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  2. Voor de zekerheid, gebruik je het volledige e-mail adres als login naam voor de pop server?

    Ik had vanochtend nl hetzelfde probleem op één account, de anderen werkten goed. Bleek dat ik bij één account vergeten was het volledige e-mail adres te gebruiken.
     
  3. Maar als het al weken werkt en dan ineens niet? Ik had het vorige week ook hoor. Alle accounts waren goed ingesteld, maar de server van Ziggo deed moeilijk -> 'Authentication Failed'. Wachtwoorden opnieuw invoeren, hetzelfde als altijd en nog steeds problemen. Soms wel mail ophalen, soms niet. Was van tijdelijke aard, kan gebeuren.
     
  4. Hallo,

    Je blijft je verbazen over Ziggo.....
    Tot vanochtend kon ik mijn mail ophalen met mijn gebruikersnaam zonder de toevoeging @ziggo.nl
    Nu ik de gebruikersnaam ook heb uitgebreid met @ziggo.nl lukt het wel de mail op te halen, al gaat het zeer traag.
    Heb ik ergens iets gemist waaruit blijkt dat @ziggo.nl toegevoegd moest worden?

    Hoe dan ook, het werk weer, maar het blijft vreemd.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  5. Uh, is toch vanzelfsprekend dat je het hele e-mailadres in moet vullen? Of was dat bij @Home niet zo dan?

    Hier is het nooit anders geweest (voormalig Multikabelgebied).
     
  6. Nee, dat is niet vanzelfsprekend.

    Tot vanmorgen 7 uur werkte het aanmelden op de POP server zonder problemen met <gebruikersnaam>.
    Vanaf die tijd moet dit met <gebruikersnaam>@ziggo.nl

    En inderdaad, dit is zonder communicatie door Ziggo doorgevoerd.
    Ze hadden het zeker rustig op de helpdesk dus ze hebben vlak voor nieuwjaar effe deze change er doorgedrukt.

    :applause:

    Gelukkig nieuwjaar.... :roll:
     
  7. Zelfde probleem hier....ook opgelost door de @ziggo.nl toevoeging. Dank voor de tip. Maar ik heb ook nergens gelezen dat dit opeens moet. Inderdaad, je blijft je verbazen....
     
  8. Hi!

    Is wel vanzelfsprekend en ook conform alle manuals en handleidingen die er op de site staan. Dit is zonder communicatie gebeurd omdat dit user errors zijn. Je had het al zo ingevoerd moeten hebben.

    Voor die tijd was ziggo.nl het default domein, ivm komende migraties is dit aangepast.

    bye,
    Raymond.
     
  9. Hi!

    Je hebt ook nergens gelezen dat het zonder zou moeten, of? User error, check de manuals op de site. Staat dat je je complete adres moet gebruiken. Al vanaf dag 1.

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Ik heb als ex @Home gebruiker hier destijds een (nieuws)brief of een E mail (geheugen als een zeef) over ontvangen. Ook moet het wachtwoord worden aangepast volgens:
    Uw wachtwoord moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

    1. Minimaal 8, maximaal 12 karakters
    2. Minimaal 2 letters
    3. Minimaal 2 cijfers
    4. Minimaal 1 leesteken
    Zonder het gewijzigde wachtwoord kon ik nog wel E-mailen maar mijn webspace niet meer bereiken !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina