1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Weer een geweldige info van Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door us heit, 28 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Negatief doen kan iedereen. Dat de communicatie niet goed verloopt bij Ziggo en dat wij als @home-gebruikers de twee-wekelijkse mailing met nieuwtjes missen is ook een feit. Een dergelijke mailing zou ook bij Ziggo aanwezig moeten zijn, mij is bij de overgang vertelt dat alles bij het oude bleef immers.....

    De mailing van @home bevatte alle nieuwtjes en zo werd je (ik dacht tweewekelijks) op de hoogte gebracht van de nieuwtjes, dus zenders, over telefonie, over a.s. internetverbeteringen, VOD etc.

    Ziggo ontbeert een dergelijke mailing van een communicatie-afdeling en ik vind dit echt een achteruitgang.

    Dus Ziggo: doe hier iets mee en zorg dat de communicatie en nieuws tijdig bij de gebruiker is.

    Wat de klager betreft: er zijn ergere dingen! laten we in 2009 ons richten op een beter en communicatief vaardig Ziggo!
     
  2. Een bericht over de wijziging in het zenderpakket is inmiddels te vinden op teletext van het Ziggo infokanaal.
     
  3. Ik heb het gelezen.
    Misschien helpt het wel als je hier zeurt. haha.
    Ik hoop, dat het nu ook zo blijft.
     
  4. Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief maar tot heden
    niets ontvangen... wel een Folder in de bus

    Wat brengt Ziggo u in 2009..

    meer niet.
     
  5. Meer niet? Folder met wat er allemaal veranderd vind je niet voldoende?
     
  6. Voor mij wel maar het gaat erom dat niet iedereen
    een nieuwsbrief ontvangt ook al heeft die zich aangemeld...
     
  7. Hoe kan je je aanmelden op de nieuwsbrief? Ik wist niet eens dat deze bestond eerlijk gezegd!!!!
     
  8. Ah, kennelijk sta ik wel in hun database... Ook ik heb nooit iets ontvangen. Gemiste kansen voor Ziggo. Bij @home was dit goed geregeld!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina