1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je een Motorola modem hebt ( ik weet niet of het bij andere modems ook zo werkt) lees het volgende draadje dan eens door, en dan voornamelijk post #7 http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14833
    Bij mij heeft dit geholpen maar er zijn ook mensen waar het slechter bij werd, dus... je kan het proberen

    succes,
     
  2. ik snap het probleem niet met ziggo.

    In de Multikabel tijd had ik power dat ging fantastisch nooit geen problemen dat was toch ook al 12Mbit down waarom haalt Multikabel het wel en lukt het ziggo niet eens de helft te genereren op hetzelfde netwerk.

    Multikabel had ook dat extra abbo dat ging toen tot 18Mbit Hoorde je mensen nooit over een aantal kennissen van me hadden dat en dat ging van jetje op hetzelfde netwerk. Nu is het ziggo geworden en nu kan het ineens niet meer vanwege het verouderde netwerk van multi BULLSHIT

    Voor zover ik het weet waren de Multikabel klanten erg tevreden over de perfecte prestaties van hun netwerk. Ik ben in de 3 jaar dat ik bij mulitkabel heb gezeten nog geen dag offline geweest en een dip in de snelheid nooit gehad.

    Nu hebben ze infrastructuur problemen met het netwerk van ziggo en multikabel waar ligt dan de fout bij het te koppelen netwerk van ziggo of dat van multikabel kan me niet voorstellen dat het zo'n probleem kan zijn.
     
  3. Het is gewoon echt niet leuk meer.....

    Wat een fluctuaties in de internetsnelheden. Mijn buurman idem....

    Het snelste abonnement dat ze hebben en zulke resultaten.

    Ik geloof echt niet dat het aan mij ligt maar een storing is in het hele gebied van oud multikabel. Wellicht kunnen wij, als klanten, collectief een actie ondernemen ?
     
  4. Bedankt voor de tip. Ik heb het gelezen. Maar ook dat werkt niet bij mij. Soms wel, tijdelijk, maar dan is het snel weer het oude verhaal.
     
  5. Ik heb een oud webstar modem. Overigens heeft de reset wel geholpen. Net ff gestest en 20 mbit down en 3 mbit up. Keurig dus.

    Ik hoop alleen dat het zo blijft.
     
  6. ook de reset gedaan maar geen resultaat.

    Wel nog even een andere test gedaan nieuwsgroepen.
    Gebruik ik newsbin voor en heb een account bij xsnews down snelheid gewoon goed 18.5Mb waar ligt dan nu het probleem met die downtest en het trage internet bij ziggo?? laatste test van 2 min geleden nog geen 4 Mb dat slaat toch nergens op
     
  7. Hoe bedoel je dit ?
    Haal je bij xsnews wel 18.5Mbit/sec via je aansluiting ?
    Waar is het dan traag, bij welke test ?

    Of begrijp ik je verkeerd?
     
  8. Voor de grap even het modem van een buurman geleend.

    Normale snelheden ineens.

    Hoe bestel ik een nieuwe ?
     
  9. Klopt ook hier in Rijsenhout zijn er snelheden van 4000 tot 7000kb/s terwijl er 20mb/s behaald moeten worden.
    Ziggo een compensatie brief schrijven lijkt me, je/ we krijgen tenslotte niet waar we voor betalen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina