1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Opzeggen en meer mensen om je heen zoeken die hetzelfde doen dat zet druk. Monopolistengedrag!
    Ben der helemaal klaar mee echt te erg dit en vooral de communicatie is fantastisch namelijk NUL!
     
  2. Denk je?
     
  3. Heel vervelend dat je problemen hebt, maar denk je nu werkelijk dat je buren, familie en vrienden met hopelijk wel een goede verbinding en snelheid hun abonnement gaan opzeggen. Dan waren ze wel echt gek als ze dat deden.
     
  4. Nee ik doelde op de mensen die geen goede verbinding hebben en dat zijn er veel meer dan ik dacht. Ik dacht ook eerst dacht dat het bij mij lokaal zat maar Meerdere wijken, dorpen, steden hebben er last van. Ik vraag om mij heen en laat de meeste regelmatig speedtests doen. Met die raportage heb ik een beeld dat niet best is. Het is al erg dat het zoveel moeite kost, Hallo ik ben Betalende Klant, het lijkt de omgekeerde wereld wel, zoveel moeite om iets te krijgen waar ik voor betaal.

    Mijn roep was meer van HEEEELLLPPP ik bewandel alle normale wegen, bellen een brief geschreven, andere laten bellen. Ziggo zegt: ja inderdaad het is verre van goed en daar blijft het bij. Wat kan ik nog meer doen?
    En daarbij zoek ik natuurlijk steun bij andere omdat ik als eenling weinig in te brengen heb, helaas.
     
  5. Nee niet echt maar het meeste begint toch met eenlingen die meerdere mensen verzamelen. Nouja ik houd er maar over op en blijf nog een maandje bellen met de helpdesk enzo Pfffff
     

  6. wat mij betreft heb je helemaal gelijk,ZIGGO is net zo'n ramp als toen het nog Sonera was.
    maar als je hier niet komt om gelijk stroop te smeren krijg je antwoorden zoals die van Excalibur.
    ziende blind en horende doof voor wat betreft de steeds erger wordende problemen,zo zou je het kunnen typeren.
     
  7. Zijn die er dan!!
     
  8. Wellicht, als iemand zelf weinig problemen ondervindt dan kan je het van andere al helemaal niet voorstellen.
    Nu constateer ik wel bij mij zelf dat ik me er nu erg op focus zonder kwaad te worden. Ik wil gewoon dat het weer goed werkt dus blijf ik bellen en schrijven.

    Het vervelende is dat ze een monteur sturen die altijd voor 15:30 en niet in het weekend komt. In die tijden loopt het eigenlijk redelijk goed ;-(
     
  9. [off topic]
    Toch wel vreemd dat er tussen de antwoorden van Excalibur en de bijdragen van jouw een groot verschil zit, en dan doel ik op de kleur en hoeveelheid van de "reputatieblokjes", "populariteitsblokjes" of hoe dingen ook mogen heten.
    Toch een moment om bij je zelf eens een spiegel voor te houden. :rolleyes:
     
  10. ach als populairiteit bij jou hetzelfde is als gelijk hebben...
    dat Excalibur overal wel een antwoord op heeft [denkt te hebben] wil nog niet zeggen dat hij altijd gelijk heeft.
    feiten ontkennen getuigd nou niet echt van wijsheid.

    ik snap best dat het heel vervelend is om telkens met hetzelfde geconfronteerd te worden en dat mensen daar soms moedeloos van worden,maar dat heb ik nu al een half jaar ivm de enorme problemen met mijn verbinding.

    dus die spiegel kunnen we net zo goed omdraaien...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina