1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom communiceert Ziggo dit niet met de klant?
     
  2. Ik hoop niet dat die vraag voor mij bedoeld was :wink:, want ik kan je daarop het antwoord niet geven. Wij ergeren ons ook aan de manier hoe gecommuniceerd wordt richting ons als klanten.

    Communicatie is nog moeilijk voor Ziggo, als er over zaken die in het afgelopen jaar niet goed liepen wat opener gecommuniceerd was, hadden veel zaken niet zo geescaleerd als nu.
     
  3. Dat heb ik niet gezegd en is ook niet waar, wij hebben wel degelijk druk op de ketel gezet bij Ziggo om de snelheidsproblemen in Noordholland op te lossen, want zoals gezegd jij bent niet de enige met dit probleem. Mede daardoor is er ook een specifiek onderzoek gestart waarbij nu een oplossing gevonden is die nog wel geimplementeerd moet worden.

    Feit blijft dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Het heeft geen nut om om een forum constant te schelden en te schreeuwen. Daar zal je probleem echt niet sneller door verdwijnen en komt de sfeer zeker niet ten goede. Een paar keer kwaad worden is geen probleem, maar als je al maanden in tientallen topics hetzelfde verhaal afdraait met dezelfde toon begint dat een beetje vervelend te worden. Het is erg jammer dat elke nuancerende opmerking van iemand door jou opgevat wordt als een aanval op je klachten.
     
  4. boze toon... ja,maar vertel me even waar ik scheld ?! want volgens mij is dat wel overdreven en heb ik bij mijn weten niet gescholden op mensen.
    en "oplossing die nog geimplementeerd: moet worden?
    kom nou zeg,volgens ZIGGO [HD] zouden alle problemen zijn opgelost na de docsis 2 upgrade,dit was niet zo.
    en nu vertelde de HD mij hetzelfde smoesje over de docsis 3.
    maar het is gewoon een capaciteit of routerings probleem waardoor men gewoon niet kan leveren waar ik [en vele anderen in mijn regio] wel het volle pond moeten betalen en dag in dag uit te kampen hebben met een zeer slechte verbinding.

    "er is niets aan ons netwerk verandert" is ook iets wat ZIGGO blijft volhouden,als dat zo zou zijn dan was het net zo stabiel en goed gebleven als MK destijds leverde.
    als je netwerken koppelt verander je namelijk al iets aan je netwerk...


    [​IMG]

    zoals je ziet is het s'ochtends prima,alleen na 17.00u smiddags zakt hij weg naar een slakkehangetje van 300 tot 500kb. [en het gehele weekend]
    dus die zogenaamde oplossing is natuurlijk onzin en een zoethoudertje.
    het is iedere keer wel iets anders wat het zogenaamd op zal lossen dat hoor ik al een half jaar,er komt alleen helemaal niets van terecht.

    en ik val in die diverse topics mensen bij die hetzelfde ondervinden,ipv ze wéér te vragen om alle handelingen die men al met de helpdesk en monteurs heeft doorgelopen opnieuw te doen.
    want iemand die hier komt en aangeeft dat er al een aantal monteurs zijn geweest hebben al die testen om zaken uit te sluiten al lang gedaan.

    "met stroop vang je meer..." dat zinnetje samen met het woordje "geduld" staat net zo vaak in diverse topics als mijn bijdrages waar nog steeds mijn groter wordende frustratie uit klinkt.
    en als mijn mening is dat ik vind dat jullie helemaal niet onafhankelijk kunnen zijn dan is dat mijn mening.
    en die baseer ik ook op feiten.

    1) zonder ZIGGO zou de ZGV niet bestaan,wat dat betreft ben je al afhankelijk.
    2) ook zijn jullie van ZIGGO afhankelijk wat betreft de informatie.
    3) als jullie te kritisch blijven/zijn tegenover ZIGGO mag je niet meer met hen aan de tafel zitten.

    dus dat stroop smeren begrijp ik wel...
    maar iemand om geduld blijven vragen na een half jaar ellende word echt te gek,vind je zelf ook niet?

    jullie kunnen volgens mij niet zo goed tegen kritiek en mensen die boos zijn,want die worden hier weggezet als zeikerds.
    als de klant hier niet gelijk "stroop komt smeren" krijgt deze ook geen hulp.

    er zit nog een heel verschil tussen boos en kritisch of vloeken en schelden.

    "het is al lang bekend dat er problemen zijn in NH" waarom word het dan niet snel opgelost?
    bij MK liep het prima? en er was niets verandert aan het netwerk... [zegt men]
    ondanks jullie ijver voor de klanten is hier nog steeds niets opgelost,nu vraag ik je hebben jullie nu werkelijk het idee dat ZIGGO naar jullie luistert,want ik heb meer de indruk dat jullie enkel bestaan bij de gratie van ZIGGO. [voor spek en bonen mee mogen praten]

    als je namelijk als gebruikersvereniging voor de klanten staat zou je het soms voor lief moeten nemen dat ZIGGO jullie niet zo aardig vind als jullie eens erg kritische geluiden moeten laten horen als dat nodig is.

    ZIGGO komt zowat nog wekelijks wel terug in consumenten programmas vanwege de problemen,en hier is het geluid "dat het over het algemeen wel mee valt"
    dit valt dus echt niet te rijmen.

    ik zet ook bijna dagelijks [en vele buurtbewoners met mij] druk op de ketel,en krijg het zelfde antwoord/en als jullie "we zijn er druk mee bezig" en "binnenkort is het opgelost"

    alleen gebeurt het niet...
     
  5. Nee hoor maar je zoekt weleens een bevestiging, wel opvallend de snelheid valt hier vanavond naar in vergelijking met andere dagen bijna niet meer terug


    [​IMG]
     

  6. Nou na 9 jaar 3 problemen is het hier in Schagen al 5 Weken Zwaar Klote!
    We betalen voor die 20Mbit HuHaa en we krijgen:

    [​IMG]

    Enzo wordt ik al 33 telefoontjes later van het kastje naar de muur gestuurd en met mij nog 4 andere bekenden en we laten het allemaal gewoon toe TralLlallalalalalla
     
  7. Hier in Hoorn 1628 elke avond soep met ballen, van de 20 mbit meestal 4 mbit als ik marzel heb....
     
  8. Beste Cees,

    Heb je wellicht een idee hoe het staat in Heiloo (1851) mijn snelheid komt ook al tijden niet meer boven de 4mb in piekuren...IS dit een 'bekend' probleem ook?
     

  9. Ja dat weet ik helaas, vanaf december 2008 al waardeloos, maar de laatste weken overdag oke. Maar begin maar eens op school, of op het werk maakt niet uit waar over ziggo internet dan merk je dat wij op dit forum maar het topje van de ijsberg zijn, kan nog veel erger. Voor mij maakt het niet zoveel meer uit, heb ziggo al op gezegt maar door contract nog ff tot 1 juni door bijten. Heb trouwens mijn adsl al binnen daar draaidt de laptop al op.
     
  10. Weer terug bij af :sad:

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina