1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het ging mij om jouw opmerking waarin je stelt dat jij al docsis 3.0 gebruikt, dat dit bevestigd is door de helpdesk en dat docsis 3 niet goed zou werken en niets uitmaakt voor je snelheidsproblemen.

    Dat is gewoon onzin !
    Jij gebruikt geen docsis 3.0 omdat dat nog niet is ingevoerd. En omdat je geen docsis 3 modem hebt.

    Het netwerk wordt weliswaar voorbereid daarvoor, maar zo lang jij nog geen ander modem hebt zul je geen enkel verschil kunnen zien.

    Het is net zoiets als je een zwart-wit TV thuis zou hebben en dat zit te klagen dat kleuren-tv helemaal niet mooier is en dat je geen verschil merkt nu er wel kleurenuitzendingen zijn.

    Docsis 3 werkt met meerdere kanalen tegelijk, als je meer snelheid nodig hebt schakelen er automatisch meer kanalen bij en als je minder nodig hebt gebruik je die dus niet. Je huidige modem kan dat dus helemaal niet.

    Dus klagen dat Docsis 3 niet goed werkt is een beetje vreemd.....
     
  2. Die hadden dan ook niets met snelheidsverbeteringen te maken, maar met invoering van een nieuw provisioning systeem wat in gedeeltes in multikabel gebied ingevoerd wordt. (afgelopen weken is dit in andere gebieden al ingevoerd, niet zonder problemen overigens, maar dat lag aan verkeerde profielen)
     
  3. tsja en toen kon ik de discussie net niet meer voortzetten [zit nu bij mijn overbuurman] want mijn internet ligt er weer uit.
    HD gebeld en WEER een grote storing in mijn regio...

    mijn overbuurman met zijn alles in 1 plus heeft nu nog 150kb download snelheid.

    maar het valt allemaal wel mee zegt de ZGV,ik zeik natuurlijk...
    valt jullie niet op [of wil het jullie niet opvallen] dat het aantal klachten over ZIGGO hier op het forum blijven ?!
    ik durf zelfs te beweren dat het toe neemt.

    maar geef nu eens antwoord op mijn vraag,liegt de HD met hun euro docsis 3 verhaal ?
    want die vraag blijven jullie uit de weg gaan.
     
  4. nu niet de boel gaan verdraaien.
    ik klaag al zowat een half jaar over een zeer rotte verbinding met wat voor docsis dan ook.
    de HD beweerde dat het net is geimplementeerd en dat het daardoor verholpen zou moeten zijn,niet ik<--

    na 17.00u doordeweeks en het gehele weekend heb ik maar 300 tot 500kb download, al zowat een half jaar.
    met de 2.0 zou dit zijn opgelost [niet dus] en nu beweerde men weer hetzelfde over 3.0 op de HD.
     
  5. Wanneer komen er werkzaamheden die hier wel wat mee te maken hebben, tot nu toe lossen werkzaamheden voor de klant niets op ze geven alleen maar problemen
     
  6. Ik heb inmiddels weer gebeld. Er is weer een melding gemaakt. Ik raad iedereen aan in deze regio om te bellen
     
  7. en
    Je blijft maar schelden op de ZGV (ook in vele vele andere topics) alsof wij de oorzaak zijn van jouw snelheidsproblemen. Dat is onterecht.

    Als je ook zou lezen op het forum weet je dat je niet alleen bent en dat jouw geval niet op zichzelf staat. In Heerhugowaard is al maanden een probleem met de snelheid, dat weet je ook. Niemand ontkent dat jij problemen hebt, ik niet, de ZGV niet en anderen niet.

    Er zijn Ziggo medewerkers die (paar maanden geleden) in hun vrije tijd jou geprobeerd hebben te helpen. Toen jou dat niet snel genoeg ging, begon je hen persoonlijk op dit forum aan te vallen, alsof zij er wat aan konden doen. Hun hulp stopte toen uiteraard en ze hebben je verder naar de helpdesk verwezen.

    Je "toonzetting" tegenover je medeforumleden is niet terecht. Dat je problemen hebt met Ziggo mag ondertussen wel duidelijk zijn, daarin ben je niet alleen. Maar als je persoonlijke hulp verwacht van mensen die dit forum ook in hun vrije tijd runnen en een vereniging die opkomt voor de belangen van hun leden en ze blijft beschuldigen en beschimpen alsof die jouw problemen veroorzaken help je jezelf niet.

    Over DOCSIS 3 heb ik al genoeg geschreven, je moet wel lezen en niet alleen maar roepen dat ik daar niet op in ga.....
    Als de helpdesk gezegd heeft dat jij nu een Docsis 3 verbinding hebt, dan liegen ze inderdaad, maar ik ga er maar vanuit dat je ze verkeerd hebt begrepen. Er zijn namelijk nog helemaal geen docsis 3 modems bij klanten, met uitzondering van een kleine groep die meedoet aan een test.
     
  8. Daar heb ik nog geen terugmelding van gehad van onze contacten bij Ziggo. In jouw regio (CMTS in Bovenkarspel) is ongeveer de helft van de aansluitingen wel goed omdat 1 deel wel een modificatie heeft gehad. Die blijkt goed te werken. Nu zijn er als het goed is onderdelen besteld om dat ook bij de andere te doen en ook bij de andere cmts'sen in multikabel gebied met dit probleem. Maar hoe lang dat duurt weten we nog niet.

    Al met al heeft het veel te lang geduurd voordat het probleem onderkend werd. In elk geval is er nu een oplossing gevonden die blijkt te werken, alleen het implementeren in de betreffende regio's moet nu nog komen.
     
  9. Inderdaad het is overigens ook wel om pisnijdig van te worden, ik bel nu zeker 4x per week maar ik merk niets. Dus als klant denk ik er gebeurt niets en maar mooi weer spelen over die Docsis 3 terwijl Docsis 2 bij mij in Schagen nog geeneens Docsis 1 snelheden haalt echt walgelijk.
    Praat es met een helpdeskmedewerker, aardige lui daar in HHugowaard maar ze kunnnen niets, zoals men zelf zegt, zij zijn gereduceerd tot telefoonopnemers. Toeval of niet sinds het Ziggo heet is het totaal verrot.
    Ik ben nu maar gedowngrade scheelt weer in geld en de snelheid haal ik de laatste 5 weken toch niet meer en met mij vele andere.
    Als het nog erger wordt dan sodemieter ik die hele zoi eruit, weg er mee.
    Als genoeg mensen dat nu eens toen dan rot Ziggo net zoals Sonera vroeger lekker op.
    BAh

    een oprechte gefrusteerde gebruiker uit 1741 Gebied
     

  10. ik heb in ieder geval weer verbinding...

    [​IMG]

    je legt mij nu zaken in de mond die ik niet gezegd heb.
    ik heb de helpdesk absoluut niet verkeerd begrepen,jij mag dat nuanceren en er van uit gaan dat ik uit mijn nek klets.

    wat betreft het helpen van die persoon waar je over spreekt,moet je niet ineens een ander verhaal gaan zitten vertellen.
    deze hulp stopte omdat die persoon niet meer op die afdeling werkte,en daardoor zijn belofte niet na kon komen,en verwees mij naar de helpdesk.

    en je blijft maar door gaan over die docsis 3 modems,ik heb daar geen woord over gerept behalve wat de HD mij vertelde.
    ik heb ze gebeld zei ik en zij begonnen over de implementatie van docsis 3.

    en ik vroeg ook niet of je in wilde gaan op het docsis 3 verhaal zelf,maar op het liegen van de helpdesk ja of nee.

    maar ik heb het goed begrepen,jullie komen niet op voor boze gebruikers,dat is in ieder geval duidelijk.
    en mijn toon?! die vind ik nog reuze mee vallen voor iemand met al bijna een half jaar deze ellende met mijn verbinding.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina