1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook hier in Bovenkarspel nog steeds sterk wisselende snelheden terwijl op de site staat dat de werkzaamheden om de verouderde apparatuur te vervangen afgerond zijn. Dat heeft dus niet geholpen.(zie ook hierboven) met als diepte punt vandaag:
    [​IMG]
    Volgens de helpdesk kun je een verzoek om teruggave indienen als de problemen opgelost zijn. Maar wanneer dit is is niet duidelijk. Er is geen enkele communicatie vauit Ziggo over problemen en wat eraan gedaan wordt, je wordt als klagende klant alleen maar aan het lijntje gehouden. Ik krijg steeds meer het idee dat Ziggo absoluut niet meer weet hoe ze de problemen hier moeten oplossen.
     
  2. Ook ik woon in Bovenkarspel en ja.... het kan nog beroerder:

    [​IMG]

    Ik heb de helpdesk maar weer gebeld en kreeg te horen dat ik maar moest wachten op het nieuwe modem. Als ik deze week niets van Ziggo zou vernemen moest ik maar weer bellen... dan zou het proces van een nieuw modem misschien wel versneld kunnen worden.
    Ik krijg toch wel het gevoel dat ik flink belazerd word, het is al maanden slecht en het wordt alleen maar slechter.

    Kan ziggo-gebruikers.nl niets ondernemen tegen Ziggo (rechtzaak/media/knokploeg)?
     
  3. Grappig,

    Hier in 1611 is het sinds een week nu weer redelijk goed, echt af en toe maar een mini hikje:

    [​IMG]
     
  4. Ik zit deze ochtend op:

    [​IMG]

    Wel vreemd... ik heb dezelfde postcode (1611 WC). Welk modem heb jij?
     
  5. Zojuist weer getest:

    [​IMG] :pompom:

    Ik heb niets gereset of wat dan ook!
     
  6. Verdriet....

    Ik heb echt geen idee wat er allemaal gebeurt of aan de hand is, maar sinds deze morgen heb ik gewoon bijna HELEMAAAAAAL geen internet meer.

    Af en toe een paar seconden verbinding en daarna weer gewoon helemaal niets.....!!!!!!

    Oh oh oh oh....wat moeten we hier nou mee... Dit kan toch niet?! :no:
     
  7. Zelfde narigheid in Friesland

    Ik heb het idee dat nadat we over zijn gegaan van @home naar Ziggo dat de elende is begonnen.

    Van alles geprobeerd. Laptop van werk, PC thuis, prive laptop allemaal grote fluctuaties in de download snelheid.

    Vroeger bij at Home gaf Grabit altijd een stabile strakke lijn. Nu met Ziggo is het met zeer grote fluctuaties.

    Was blij dat ik bij KPN weg was en was zeer tevreden over @home. Nu zit ik toch weer te kijken wanneer mij Ziggo abonnement af loopt om weer óver te stappen en een stabiele verbinding te krijgen.
     
  8. 1613 is om te janken zo erg vandaag. T zooi
     
  9. Ik heb een WebSTAR EPX2203..

    [​IMG]
     
  10. Op zich fijn te lezen dat ik niet de enige ben met wisselende snelheden.

    Als ik in de middag/ochtend test haal ik circa 19/3, perfect dus. In de avond gaat dit echter naar zo'n 4/3!!!!

    Als je dan belt laten ze je eerst van alles testen aan je eigen verbinding en een hoop blabla. Maar ja, uiteindelijk heb ik dus nog steeds 's avonds een trage verbinding :no:

    Is hier 'iets' aan te doen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina