1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :pompom:Nou ik wel hoor mijn verbinding was toppie 98% van de tijd 1 keer in de week even een reset en het was weer gaan met die banaan, maar de bananen zijn op :oyeah:
     
  2. lees, u krijgt de verbinding weer terug die u had, niet die u moest.
     
  3. Hoi

    Ja dat lees ik wel maar voorlopig zou ik wel al blij zijn met de snelheid die ik HAD en niet die ik moest, die komt dan later wel, maar als ziggo nu al niet eens in staat is om de had snelheid weer in orde te krijgen wat moet het dan wel niet worden met de moest snelheid:no:ps telefoon werkt hier ook maar half als je aan het downloaden/uppen bent
     
  4. Ben stiekem toch wel benieuwd naar de situatie cq naar de signaalwaardes van het modem omdat de telefoonverbinding lastig begint te doen als je aan het downloaden/uploaden bent.
     

  5. Ik heb een newstar maar een buurman een paar huizen verderop heeft excact hetzelfde probleem ook met bellen, bellen is eenrichtingsverkeer
    Hoe kan ik die signaalwaardes uitlezen?
     
  6. Van dat modem weet ik het zo niet, en weet ik eerlijk gezegd zo ook niet of het bij dat modem kan.

    Bellen is echter wel 2-richtingsverkeer ;)
     
  7. Probeer gewoon eens, pc uit, router (indien aanwezig) uit,haal de modumvoeding los, wacht een 20 seconden, voeding er weer in, druk dan de resetknop van de router in.
    wacht een minuut of 5, grote kans dat je modum zichzelf 2 x opstart, zet dan je router aan, pc, en laat je router ip adres vrijgeven en opnieuw opzoeken.
    Telefoon, trek eens de radio tv stekker uit de muur, kan ook tijdens die reset, hele kleine kans dat dan ook de telefoon weer werkt zoals het hoort.
    Heb zelf ook eens 3 dagen zonder foon gezeten, Ziggo lukte het niet, en wist ook niet van deze oplossing.
    De rest heb ik hedenavond op deze manier gedaan en mijn download van 6000 kbs weer op 17000 kbs gekregen.
     
  8. :pompom:het hele modem, voeding,router , pc uit heb ik al meermalen uitgevoerd zoals door jouw beschreven, echter een reset knopje heb ik nog niet kunnen lokaliseren op die newstar modem, heb ik die over het hoofd gezien? Weet dat het meestal een vezonken iets is bereikbaar met een paperclip, maar heb niets kunnen vinden op dat gebied.:giveup:
     
  9. Ik ken die modum niet, zit er niet ergens aan de achterkant een gaatje met txt eronder, reset?
    of via het type online zoeken naar een user maual?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina