1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi daar istie weer, vanacht werkzaamheden bij ons, 1628cg Hoorn, jullie raden het wel weer, van een 4e van de snelheid, tot een 10e. Het bekende gelul weer ff modem resetten, dus weer niet, 3 dagen weer even de goede snelheid gehad, in 4mnd tijd 3 weken en drie dagen goed.
    Heb gister adsl aangevraagt, zit met me laptop draadloos bij de buurman op zijn net werk heerlijk gewoon, met deze pc nog bij ziggo.
    Als me adsl binnen is zeg ik het op ik heb het gehad.
     
  2. Nou hier sinds vandaag zelfde gezeik 1628 postcode snelheid is dramatisch laag heb al gebelt maandag komt monteur alsof die wat gaat oplossen is sinds de werkzaamheden afgelopen nacht

    er kan hier niet gegamed worden, downloaden gaat met 600 kb normaal 2.3 mbit en dan valt mijn uploadsnelheid totaal terug naar 40 kb hooguit

    en daar betaal je dan 64 euro per maand voor plus de abbo op wow vloekende kinderen die niet kunnen gamen.:evil:
     
  3. hier hetzelfde probleem, 3dagen snel internet en nu sinds vanochtend is het weer dramatisch:sad: ik zit trouwens ook in 1628.
     
  4. hier lijkt het steeds slechter te worden nu 40 kb up en nog geen 600 kb down:evil:
     
  5. Hoor net van een kennis dat in Zwaag, ook de telefoon verbinding er eruit lag.
     
  6. Ja en dan sturen ze een monteur langs :-( om je aan het lijntje te houden en ondertussen zit ik me zelf het hele weekend op te vreten en te ergeren, terwijl er voor het onderhoud geen vuiltje aan de lucht was.
    en wij maar pingen , resseten , en nog een keer en nog een keer terwijl er int:no:ern dus niets veranderd is. Laat ze lekker die werkzaamheden om te boel te "verbeteren" maar weer ongedaan maken hier is niks verbetert.
     
  7. Ja kom ik net ook achter telefoon is eenrichtingsverkeer ik hoor ze wel maar de beller hoort mij niet:censored:7##&6%3### 3 keer een grote K:censored:
     
  8. als het niet zo droevig was is het toch om te lachen staat dit in hun aankondiging

    Zonodig alleen resetten
    In principe merkt u niets van onze werkzaamheden. Mocht u de volgende ochtend toch geen verbinding hebben met het internet of telefoon, dan kunt u eenvoudig zelf de verbinding herstellen door de stroom van uw modem af te halen en na 30 seconden deze er weer op te zetten. Dit noemen we ook wel resetten.


    "In principe merkt u niets"NOU ik merk er alles van ZIGGO doe hier wat aan en hou de mensen niet aan het lijntje:censored:
     
  9. Je vergeet nog wat de leukste grap die er nog na komt:

    Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent.
     
  10. en die wilden we juist niet!!!!!!!!!!!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina