1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuaties in snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door wout886, 27 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja,

    ik geloof er ook niet meer in.. ben ondertussen al weer lange tijd met ziggo bezig omtrent de snelheid.. (migratieproblemen zijn nog steeds niet correct opgelost), zelfs al monteur etc gehad, maar dit is mijn snelheid op dit moment...
    [​IMG]

    en dat voor een alles in 1 extra....
     
  2. Da's inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Ik snap niet dat Ziggo zo blijft doormodderen. Er is duidelijk iets mis bij alle vormen van abonnementen vermoed ik. Hopelijk staat er heel snel iemand op daar die de problemen in kaart brengt en het daarna weet op te lossen.
    Let wel: Dit is geen stemmingmakerij maar het moet nu eens goed geregeld worden, we betalen er genoeg voor.
     
  3. Wat ik gewoon niet begrijp is.

    Ik heb een probleem kost je al een lichte hartverzakking om onderhand het is zover te krijgen dat er iemand langs komt.

    Die persoon staat hier voor de deur weet werkelijk van toeten nog blazen van netwerken af. Verteld zelf geen opleiding gehad hierin en je wordt zo hoppa de weg opgestuurd om dingen te installeren en problemen op te lossen. Hij hangt de hele tijd aan de telefoon met een collega en er wordt besloten een nieuw modem te plaatsen. ik helemaal blij we rammelen onderhand op 20 Mb of in iedergeval boven de 18Mb das al een 200% verbetering enigste is duurt maar 4 dagen en hoppa gaat ie weer.

    Ze hebben de troep gewoon niet op orde of ze houden het kunstmatig laag dat kan ook natuurlijk maar kan ik gezien de fluctaties niet voorstellen.

    Het netwerk wordt dus zwaar over belast want op de gezette drukke tijden is het echt geen doen dramatisch gewoon terwijl ik een aantal testen over dag heb gedaan als iedereen braaf aan et werk is en dan haalt ie het wel of in iedergeval gaat het stukken beter.

    Wat roept ziggo, jongens we gaan de snelheid voor alle leden verhogen met mijn abbonement van 20 naar 50Mb en begin volgend jaar moet het 80Mb worden. Hoe kunnen ze dat nou door duwen ze hebben deze rotzooi nog niet eens op orde. en als ze alle abbonementen gaan verhogen wordt het alleen maar erger dan wordt het netwerk nog zwaarder belast en zal het naar mijn mening alleen maar eerder in donderen. dus in plaats van het nu eerst op te lossen gaan we de situatie alleen maar verslechteren door de gebruikers meer snelheid te gaan geven.

    ONGELOOFLIJK!!!!!
     
  4. Dat lijkt me ook geen slimme actie van ze.
    De ene na de andere, heeft ook problemen met snelheden.
    Toevallig zijn er daar ook werkzaamheden de hele maand februari.

    Bas
     
  5. heb gisteren en vandaag ook weer snelheden tussen de 8 en de 18mbit ipv de 30 mbit die ik de dagen ervoor had... blijft naar mijn idee toch een capaciteits probleem.

    btw. de speedtest.net site is wel drukker dan normaal volgends mij. kreeg vorige week nog altijd op alkmaar 30mbit en amsterdam dito maar nu niet meer. terwijl ik op nieuwsgroepen nog wel de volle 30mbit haal... tis maar waar je het meet dus.
     
  6. Gisteren een klacht verstuurd via de contact pagina en vandaag al een antwoord. Het schijnt dat bij mij de klachten in het huis-aansluitpunt zouden zitten, dus wordt er een verhuisdoos opgestuurd met daarin onderdelen die ik zelf moet gaan vervangen. Mocht ik dan nog klachten hebben, dan moest ik maar weer contact opnemen zodat ze verder kunnen gaan met meten.

    Dus afwachten op de verhuisdoos, en het installerene van de mikmak.

    (wordt dus nog vervolgd ben ik bang voor)
     
  7. Ze gaan er dan ook van uit dat iedereen er maar verstand van heeft :).
    Niet dat ik bedoel dat je het niet kunt hoor, maar al die doe-het-zelf-pakketten...wellicht komt het daar wel door. Ik kom heel veel mensen tegen die er helemaal niks van weten en die zitten ook met zo'n 'verhuis-doos' opgescheept....als dat maar goed gaat :giveup:
    Zelf ben ik netwerk/systeembeheerder en mij is het zonder monteur ook niet gelukt, het lag aan de situatie hier want de aansluiting (het overname punt) was niet goed aangesloten....:no: (nieuwbouwwoning).
     
  8. Ik wordt er ook echt helemaal gek van!

    Mijn snelheden zijn al jaren goed op elk moment van de dag.
    Sinds kort heb ik in de avonduren hoge pingtijden en een lagere downloadsnelheid. Dit is alleen in de avonduren en overdag en tegen de nacht aan is het helemaal goed. Dan heb ik lage pings en de volle downloadsnelheid (ongeveer 2400 kb/s).

    Nu heb ik vorige week contact gehad met ziggo en deze zou mij een verhuisdoos toesturen binnen 5 dagen. De 5 dagen zijn al lang en breed voorbij en ik heb nog niks gehad. Ook lijkt me het aan de ene kant onzin omdat ik overdag en snachts wel gewoon de normale snelheid heb.

    Dit is mijn inziens gewoon een capaciteitsprobleem maar ziggo wil dat niet erkennen. Mijn schoonouders hebben hetzelfde probleem.

    Hoe maken we dit de kat (ziggo) wijs?

    Ik ben bereid alles te doen wat ziggo wil alleen ik voel me toch een beetje afgescheept worden...
     
  9. Ik zie nu bij onderhoud op mijn postcode het volgende bericht staan:
    Lopende Werkzaamheden
    van maandag 2 februari 07.00 uur tot vrijdag 13 februari 16.00 uur
    "In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast."

    Zou er dan nu toch wat gebeuren aan het wegzakken van de snelheid in de avond in deze regio? Wel belachelijk dat Ziggo nu pas toegeeft met verouderde apparatuur te werken in dit gebied.
     
  10. vind dit wel knap dat het 2 weken duurt, hiervoor waren ze ook al 2 weken bezig met iets? maar wat word niet verteld..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina