1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vraag over Wanadoo email

Discussie in 'Internet - Email' gestart door gijs1978, 25 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo.
    ik had even een vraag.

    Ik zit al jaren bij casema en heb nog altijd een wanadoo email adres in gebruik.
    Maar opeens een maand geleden deed die het niet meer.
    Toen had ik de instellingen veranderd naar pop.ziggo.nl/smtp.ziggo.nl en deed die het weer.:cool:


    Maar sinds deze week doet die het niet meer en vraagt die nu om me naam en wachtwoord als ik mijn mail bekijken wil bekijken.(wat die nooit deed):?
    Maar me wachtwoord werk opeens niet meer..

    Wat kan ik hier aan doen?
    En hoe kan ik nu een nieuwe email van ziggo aanmaken?
    Want ik kom ook niet in de webmail want er staat geen Wanadoo tussen.
    Alvast bedankt.

    Gijs
     
  2. Wanadoo bestaat allang niet meer - is een aantal jaren geleden Orange en later Online geworden - dus dat je die niet kunt vinden, is zo gek niet. Voor webmail gebruik je nu de Ziggo Webmail ingang: https://email.ziggo.nl/

    Om in te loggen moet je de volledige gebruikersnaam gebruiken. Dat is normaal gesproken je oude Wanadoo/Orange/Online-gebruikersnaam met @ziggo.nl erachter. Je wachtwoord zou -tenzij je het zelf hebt gewijzigd- hetzelfde moeten zijn als voorheen.

    Ook als je met een e-mailclient als Outlook of Thunderbird mail wilt ophalen, moet je die gebruikersnaam (dus met @ziggo.nl) en dat wachtwoord gebruiken. Heb je dat zo ingesteld staan?
     
  3. ik weet dat wanadoo niet meer bestaat maar heb het wel tot vorige week altijd gedaan!

    ik zal proberen of het lukt met wat je hebt opgeschreven..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina