1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitale TV via Collectieve Ziggo aansluiting

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Bushmaster, 24 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. vraag: Digitale TV via Collectieve Ziggo aansluiting

    Ik heb op dit moment een (collectieve) Ziggo kabel aansluiting via de VVE (Vereniging van Eigenaars). Ik betaal dus niet aan Ziggo (ben dus ook niet zelf klant).
    Als ik nu digitale TV wil, zit dit dan standaard al bij het analoge signaal dat ik nu ontvang? Of krijg ik dan van Ziggo een factuur waarbij ik nogmaals voor het analoge pakket standaard betaal?

    Ik heb deze vraag ook al aan Ziggo voorgelegd, maar tot nu toe geen response.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2008
  2. niemand ervaring?
     
  3. Geen ervaringen idd.

    Helaas ken het principe van een VVE wel, maar heb ze helaas nog nooit gehoord over collectieve aansluitingen.
    Wij wonen in een appartementencomplex waar ieder zelf een tv/internet/telefonie aansluiting diende te verzorgen.
    Zal ongetwijfeld wel meer kosten en heb de postbode in het begin met heel wat starterspakketten van verschillende leveranciers zien lopen.
     
  4. Digitaal Z1 en analoog "zit bij elkaar" en als je rechtstreeks abbonee bent kost het hetzelfde.
    Als jij digitaal Z1 wilt, hoef je alleen je smartcard mar te registreren.
    (aansluiting via VvE is technisch/administratief hetzelfde als kabel via cogas (Almelo e.o.).
    Abbonees daar betalen Cogas voor de kabel, en eventuele digitale tv extra pakketten aan Ziggo.

    Het enige wat je niet kan krijgen is een alles-in-1 pakket.
    De alles-in-1 prijsstructuur bestaat namelijk uit analoog/digitaal Z1 TV, internet en bellen.
    Je moet dus alles afnemen bij Ziggo, wat niet kan omdat jij al tv via de VvE krijgt.
     
  5. collectieve aansluiting

    Ook ik heb een appartement en heb een analoge collectieve aansluiting via de eigenaar. die heeft weer een zakelijke over een komst met ziggo zakelijk. Maar sinds ik digitale tv heb gaat het mis en factureert ziggo ook een analoge aansluiting waar door ik dus dubbel betaal voor z1. en op de helpdesk van ziggo particulier snappen ze er helemaal niks van. ik word daar ook niet goed geholpen:evil: in samen werking nu met verhuurder ziggo zakelijk ingeschakeld en daar ben ik een stuk vriendelijker te woord gestaan en de telefoniste snapte mijn verhaal. En heeft het via de back-office geregeld. dus mijn nota zal in jan. 2009 gecorrigeerd moeten zijn. We wachten af.
     
  6. Ja die truc met "dubbel abbonement voor de basisaansluiting" ken ik, die paste @home destijds ook al toe, als men hier in ons complex internet aan vroeg.

    Maar er komt zowaar schot in de zaak. Moet dus inderdaad via Ziggo-zakelijk (0800-0620 optie 2). Alleen die hebben geen mogelijkheid om smartcards te activeren (dat zit alleen in particuliere systeem van Ziggo).
    Maar een alleraardigste medewerker, begreep mijn verhaal/probleem, gaat het voor me "rechtbreien" en mij terugbellen, wat het resultaat is dat hij heeft geboekt.

    Die medewerker gaat het niet lang maken bij Ziggo vrees ik, haha klantvriendelijk en ook nog service bieden???? ben je helemaal gek.
    (dit laatste is sarcastisch)
     

  7. Precies ik ben ook heel netjes terug gebeld door een medewerker van ziggo zakelijk, En dat bewijst dat het dus wel kan bij ziggo. Dus hoop dat ze bij ziggo particulier hier iets van leren. Hoe ga ik met me klanten om. En een foutje kan gebeuren maar herstel het dan en neem geen arrogante houding aan en stuur je klant niet weg met een smoes. daar word ik zo :evil::evil::evil: van.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina