1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo medewerker gezocht

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 24 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er een Ziggo medewerker hier op het Forum
    die iets op Administratief voor mij kan betekenen??

    Mijn Administratie bij Ziggo klopt niet... Ik kom er telefonisch niet uit
    want de Helpdesk medewerker begrijpt de melding niet ook was er niemand
    in de buurt die hem kon helpen....

    Via Contactformulier kom ik ook niet verder omdat niemand goed leest..

    Mijn facturen kloppen niet omdat de Administratie niet klopt.. er is iets mis met de aanvraag voor nummerbehoud maar sinds 6 November bel ik met Ziggo
    en mijn oude nummer doet het ook goed...

    Ik kan de helpdesk en afdeling facturering geen verwijten maken omdat de administratie niet klopt maar sinds september betaal ik geen Internet en sinds november geen telefonie wel betaal ik Digitaal-Totaal maar dit wil ik niet...
    Hun kunnen niets aan doen omdat Administratief nog steeds problemen met nummerbehoud zijn en hierdoor geen andere wijzigingen kunnen worden ingevoerd..

    Ook als ik klaag over mijn Upload dan zeggen ze voor Z3 is die goed maar ik heb alles in 1 extra maar door de foute Administratie staat Internet nog op Z3..

    Dus als er hier iemand is die mij eventueel zou kunnen helpen....

    Bedankt :mrgreen:
     

  2. Hallo,

    jij hebt het over een administratief fout. Maar wat bedoel je hiermee precies? Zou jij jou probleem wat meer willen verduidelijken?

    want gaat het om je rekeningnummer? of de administratie van ziggo zelf? of gaat het om jou gegevens zoals de n.a.w.???
     
  3. Ik zal proberen het uit te leggen:

    Ik heb in Augustus Alles in 1 Extra aangevraagd. Ik had telefoon van KPN en heb ook kort na de aanvraag een mededeling van KPN ontvangen dat er een aanvraag bij hun binnen was voor nummer portatie.

    De Decoder was binnen enkele dagen binnen en ik heb meteen de kaart ingevuld dat ik gewoon Digitaal Basic wil hebben ZONDER extra pakketten. Omdat ik geen Telefoniemodem heb zat ik erop te wachten maar het wou maar niet komen. Verschillende keren met Ziggo gebeld waar de modem bleef en het bleek dat een medewerker niet goed had opgelet en het modem naar mijn buurman had gestuurd die toevallig dezelfde achternaam heeft. Enkele dagen later krijg ik van KPN het bericht dat de nummerportatie van Ziggo uit gecanceld was.

    Na weer enkele uurtjes aan de telefoon met Ziggo Helpdesk en door heel veel goede hulp hier op het Forum kwam eindelijk het goede Modem en na aansluiten heb ik probeert te bellen en het ging meteen en het werd ook mijn KPN nummer op de nummerweergave weergegeven.. Ik heb toen alle bijbehorende papieren ingevuld en meteen opgestuurd.

    Nu zat ik weer op KPN te wachten dat ze mijn nummer officieel vrijgeven.
    Op 6 November was het dan zover.. KPN heeft het contract beÃĢindigt en na omzetten van de telefoon kon ik meteen ook via Ziggo bellen en gebeld worden.

    Dus Mijn Telefoon werkt en ik heb ook mijn oude nummer!!

    Zover Zo goed... Inmiddels was de omzetting van @Home klanten klaar en ik kon inloggen op Mijn Ziggo. Er staat onder mijn producten dat Ik Internet Z3 heb en voor de tweede Smartcard was Digitaal-Totaal actief.
    Bij de Facturen kon ik zien dat alleen TV-Z1 van 15,90.- en het Digitaal Totaal van 9,95.- werd berekend.. Ik betaal dus geen Internet en kan ook niet zien wat de telefoonkosten zijn.

    Ik ben nu sinds September bezig om dit goed te krijgen maar het wil maar niet lukken...ieder keer krijg ik het antwoord Helaas kunnen wij dit wegens een beperking in ons systeem nog niet doorvoeren, omdat er een probleem is met uw nummerbehoud aanvraag

    Dus je begrijp het nu??? Zolang dat probleem in de Administratie met het nummerbehoud niet is opgelost gebeurd er niets met mijn klachten..
    Digitaal -Totaal blijft aanstaan.. wat ik helemaal niet wil
    Ik kan niet klagen als mijn Internetsnelheid te laag is want het staat nog op Z3
    Mijn facturen zijn te laag en ik zie geen telefoonkosten en strakjes moet ik natuurlijk alles in 1 keer betalen met terugwerkende kracht September.

    Straks als alles is omgezet dan rekenen ze natuurlijk Alles in 1 extra vanaf September en dan kan ik weer kijken dat ik reeds betaalde TV kosten terug krijg.. Dat ik het bedrag van het ongewenste Digitaal Totaal terug krijg en nu ook nog de 0,35.- cent voor TV Z1 want er is een verhooging vanaf Januari maar niet voor Alles in 1 pakketten.

    PS.. De buurman was zo happy met het nieuwe modem dat hij ook maar meteen een alles in 1 heeft aangevraagd.. vreemde vond hij alleen dat hij na aanvraag weer een nieuw modem kreeg.. toen heeft die dat foutief ontvangen modem maar teruggestuurd.
     
  4. Hallo,

    ik begrijp dat de nummerbehoud wel goed is doorgevoerd maar administratief is vastgelopen. Het is helaas zo dat als er al een lopende order is, de allesin1 extra pakket niet toegevoegd kan worden ofwel niet afgemaakt wordt (omdat is gaan vastlopen).

    Helaas is geduld een schone zaak :sad: echter door de afdeling 3.4 te bellen op het nummer 0900-`1884 zou men een taak hierover kunnen maken. Maar ik heb al begrepen dat je menige keren gebeld hebt. Dus mocht het zo zijn dat je alles moet betalen wat betreft internet en telefonie, kun jij er niks aan doen. Middels de fout bij ziggo zelf zit, dus daarom denk ik en vermoed ik dat je niet alles moet betalen. Je zal in dat geval via een brief dit kenbaar krijgen.

    Het is bekend dat er administratieve problemen zijn, echter is men druk mee bezig dit op te lossen. Ik kan je niet meer dan dit helpen omdat namelijk dit probleem niet binnen mijn grenzen valt. Excuses hiervoor.

    Ik zou zeggen mail ziggo hierover en bel ook af en toe, zodat je laat zien dat je hiervan bewust bent en mocht er iets zijn dan kun je daarop terugvallen door te zeggen dat je vaak hierover contact hebt genomen want de bewijs staat in het systeem.

    Succes.

    mvg

    carrizo
     
  5. Thnx..

    Ik heb al zo vaak gebeld en gemaild dat ik voorlopig niets meer doe
    en hun eens een maand met rust laat.

    Ik merk aan je bericht dat er gewoon niets aan te doen valt.. heb net weer
    twee credit-nota's ontvangen van Digitaal Totaal en die zullen weer verrekend worden... Heeft wel weer enkele telefoontjes gekost en verschillende mail via het contactformulier... Als hun weten wat er fout is waarom moet ik dan iedere keer contact opnemen en gebeurd het niet van hun kant uit.

    Ik ben er overtuigd van dat heeel veel problemen, die hier op het Forum worden aangegeven, door fouten in het Administratieve systeem komen.

    Wat ik er zo vreemd vind dat Ziggo mij niet een brief stuurt met de uitleg
    en hoe later alles financieel gaat goed komen of dat ze mij eens hierover bellen want de fout ligt bij hun zoals je zelf aangeeft. Via contactformlier krijg ik ook alleen maar antwoorden waar ik niets mee kan...Ik heb niets tegen Ziggo maar op gebied Klantenservice valt het tegen.. Als fouten bij hun bekend zijn moet niet iedere keer de klant met hun contact opnemen maar moet Ziggo contact met de klant zoeken. Dat vind ik.

    Heel hartelijk bedankt voor de info en ik wens je een Voorspoedig 2009
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina