1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn HD decoder een maand oud is defect. wat moet ik nu doen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bikkel1816, 22 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn HD decoder die ik gekocht had bij het alles in 1 extra pakket geeft na ruim 1 maand geen HDMI signaal meer door.
    De kabel heb ik uiteraard gecontroleerd op een laptop deed deze het wel.
    Ik heb ook een andere kabeltje geprobeerd met hetzelfde resultaat.

    De scartaansluiting werkt wel dus de decoder geeft geen foutmeldingen o.d.
    Maar goed ik wil dus gewoon HDMI hebben.
    Ik heb al contact opgenomen via de website met behulp van het klachtenformulier maar geen reactie tot nu toe.

    Zijn er nog suggesties wat ik verder kan doen?

    Groeten Bikkel1816
     
  2. Heb je de decoder ook een reset gegeven (uit en weer aan)?
     
  3. pech

    Breng die Samsung terug en neem de HUMAX ..echt stukken beter hoor:frons:
     
  4. Ja ik heb hem een paar x aan en uit gezet, helaas niets helpt.
     
  5. Daar heb ik op dit moment weinig aan !!!
     
  6. Heb je ook factory reset gedaan?
     
  7. Kan je me vertellen hoe dat moet?
     
  8. Volgens mij zit deze optie in het menu maar kan het niet nakijken bij gebrek aan Samsung. Heb zelf een Humax.
     
  9. De decoder is dus niet defect, want er is beeld via scart aansluiting!!
    Mogelijk is de hdmi kabel niet goed meer, dat kan, ook al na een maand, probeer een andere hdmi kabel, maar controleer eerst of de instelling van de decoder nog juist is (handleiding decoder), wanneer er een andere hdmi kabel gekocht wordt zou ik vragen of deze eventueel terug gebracht kan worden wanneer dit niet de oplossing voor het probleem is, laat dit op de aankoop bon zetten!(geld retour optie).
    Nog geen oplossing van probleem, ga naar een dealer die deze decoder verkoopt en laat het daar aansluiten met een hdmi aansluiting, werkt het daar wel dan is de aansluiting in de tv defect.
    Volgorde is vrije keus uiteraard.
    succes!

    P.S.
    optie fabrieks instellingen of terug zetten naar standaard instellingen is idd ook een optie, daarna zal wel opnieuw de netwerkinstallatie moeten worden gedaan.
     
  10. Als je niets veranderd hebt aan de instellingen of aan de HDMI kabel en HD geeft ineens geen beeld meer via HDMI, lijkt me het voor de hand liggen dat de ontvanger stuk is.
    **Ook omdat je kennelijk wel het SD signaal via deze kabel goed ontvangt.**
    Klantenservice bellen of een mailtje sturen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina