1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

SAMSUNG HD Ontvanger, SLECHT?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Cristien, 22 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op advies van Ziggo heb ik zo,n kastje gekocht.
    Ik heb een Sony Bravia tv ful HD.

    De digitale ontvanger doet het een paar dagen en dan geeft hij storing.Hij gooit het beeld doorelkaar. Naar dat ik reset doet hij het weer een paar dagen.
    De ontvanger is 3 weken oud, en geeft voor 100000 weken ellende.

    Bij de digitale helpdesks weten ze ook geen oplossen)(ze komen met van die standaard verhalen die ze van een kaart oplezen(typen)
    Ondertussen voel ik mij behoorlijk genaaid en heb spijt als haren op mijn hoofd van deze decoder.
    Mijn zoon heeft een Humax en daar zijn nooit problemen.

    Ik gebruik geen splitter en heb geen lange kabel (die de storing zou kunnen veroorzaken.

    Kan iemand mij advies geven of een tip?
     
  2. Om laten ruilen voor een ander exemplaar?
    Ik bezit 2 jaar zo'n Samsung en heb er dagelijk vreselijk veel plezier van. Zou morgen weer zo'n apparaat kopen!
     
  3. Het doorelkaar gooien van het beeld bij de Samsung, ligt niet aan de decoder, maar aan de aanlevering van het signaal waardoor de decoder over zijn nek gaat. Hier is Ziggo mee bezig om het op te lossen. Kijk ook eens in het storings overzicht van Ziggo.
     
  4. Ik heb nog geen problemen met mijn Samsung decoder gehad. Het is wel mijn tweede exemplaar. De eerste die ik had, had wel problemen, met name bij de HD-kanalen.
    Ik moet het afkloppen, maar ik ben zeer tevreden tot nu toe. Wij hebben (tot nu toe) ook geen last van de storing die op de website wordt gemeld.
     
  5. prima ontvanger!
     
  6. Ja, omruilen voor een Humax HD decoder
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina