1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Belachelijk... 3x aanmelden en NOG lang wachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pong38, 22 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. MGV : Heel kort door de bocht : Zet zich in voor de belangen van de klanten van Ziggo. Waar Ziggo en de klant er niet samen uit komen, bemiddelt de MGV. MGV houdt in de gaten wat er leeft onder de klanten en probeert deze wensen bij Ziggo gerealiseerd te krijgen.

    Vertel mij hoe je als MGV moet weten wat er leeft als er niet negatief geschreven zou mogen worden. Wat wij slechts vragen is dat het op fatsoenlijke toon gebeurt. Daarbij gaat het niet alleen maar om Ziggo, maar om de omgangsvormen op dit forum. Wat wij als MGV proberen is om de verhalen van en naar 2 kanten te nuanceren. Mensen die geëmotioneerd zijn blijken dit nogal eens moeilijk te accepteren. Als je niet precies zegt wat in hun straatje past dan deugt het niet.

    Dat Ziggo bepaaldelijk niet wordt opgehemeld, of dat wij dit niet zouden toelaten moge blijken uit wat je zoal op dit forum leest. Ik kom bijna geen pagina tegen waar dit niet uit zou blijken.

    Het enige waar je ons heel incidenteel voor ziet waarschuwen is als wij denken dat men zijn eigen glazen aan het ingooien is. Dat doen wij echter openlijk als onderdeel van de discussie. Me dunkt dat wij iets meer ervaring hebben met het omgaan met Ziggo dan de gemiddelde klant.

    Dat wij een en ander zouden vergoelijken is een absurde veronderstelling en volkomen uit de lucht gegrepen.
     
  2. Kun je daar een voorbeeld van geven, want het lijkt me onzin wat je nu schrijft.... Of roep je alleen maar wat ?
     
  3. En zo maken we de berg maar een stukje hoger. Er worden nu al onzinnige verbanden gelegd. Iemand neemt het woord censuur in de "mond". Dat wordt weerlegt. Iemand wordt gebanned op www.ziggo-gebruikers.eu om redenen die niet worden uitgelegd. Iemand legt onze forum regels uit als zouden die speciaal bedoeld zijn om www.ziggo-gebruikers.eu te weren. (Terwijl die alleen zijn bedoeld om ongewenste reclame te voorkomen) en vervolgens is er het begin van een "complot theorie" over censuur.
     
  4. Opruiende berichten zal je helaas altijd houden. Ook jammer dat die berichten nooit een goede bron cq onderbouwing hebben. (niet de individuele, maar zoals hierboven bv het getal van 50.000 opzeggingen, wat volstrekte onzin gelukkig is!)

    In het verleden is dit ook vaak gebeurd op het forum, soms tijdelijk, en soms zelfs personen die simpelweg alleen maar zoeken naar zowel het forum zwart te maken, als Ziggo zwart te maken...

    Grootste probleem aan dergelijke berichten is dat in dergelijke topics soms de werkelijke problemen die daar worden gemeld ondersneeuwen door de 'verkeerde' berichten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2008
  5. Het prettig om te mogen constateren dat er veel emotie bestaat onder de Ziggo klanten. Ook ik, zeker bekend met het werk daar achter de schermen, ben niet meer in staat om mijn frustraties binnenskamers te houden.
    Het is goed als Ziggo mee leest op het forum en nog beter als ze mijn case bekijken.
    Maar ik ben wel van mening dat we dit topic zuiver moeten houden en hier niet de discussie gaan verplaatsen naar onderwerpen als MVG en censuur.

    Ik schrijf over mijn ervaringen en teleurstelling over wat ooit een zeer gesmeerd lopende organisatie was.
     

  6. Wat heeft jouw post nu met deze topic te maken? Wel bij de les blijven.....:no:

    Je gooit daar toch zelf het balletje van censuur op?:schater:
     
  7. Ach ach, wat een janboel is het daar.

    Heb ik vlak voor de jaarwisseling al 2 verschillende activatiebrieven gekregen...
    Heb ik vandaag voor de zekerheid maar even gebeld waar m'n modem etc blijft (voelde de bui al aankomen).
    Helaas is uw pakket nog niet verstuurd en heeft het bedrijf wat de verzorging regelt acherstand opgelopen en kan het nog minstens 1 week duren eer het pakket er is. Dus ik heb een activatiedatum op morgen 06-01 en geen spullen :applause:
    Je zou d'r bijna van gaan vloeken maar als je als bedrijf na 1,5 maand (eerste poging om te bestellen) nog niet je spullen geleverd heb... :giveup:

    Ik zou er bijna voor naar Kassa of Radar gaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina