1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Belachelijk... 3x aanmelden en NOG lang wachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pong38, 22 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laat ik beginnen met... je gaat altijd pas je problemen spuien op forum als je reeds dik in de shit zit. Maar goed, er zullen vast meer mensen met "mijn" ervaring rondlopen en die van frustratie de boel eigenlijk weer willen opzeggen. Ik heb notabene een tijdje bij Casema gewerkt dus dan denk je :roll: nog wat geduld te hebben met je ex-collega's.

    Begin december heb ik via de portal voor postcode 5247 het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver besteld. De aanvraag werd via de email bevestigd.
    Ik kreeg echter maar geen bevestigingsbrief thuisgestuurd.
    Een week later (rond 9 of 10 dec.) heb ik de servicedesk gebeld en men kon in EBS geen order van mij vinden.

    Naja, kan gebeuren denk je dan en de medewerker was graag bereidt om opnieuw en realtime het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver voor mij aan te vragen. Bij die gelegenheid heb ik meteen ook al te horen gekregen wel telefoonnummer ik zou krijgen.

    Moet goed gaan zou je denken.
    Wederom bleef de bevestigingsbrief uit en uit prure frustratie heb ik gisteren 1,5 uur van m'n vrije zondag gespendeerd aan het contacten en uitleggen en uitleggen en uitleggen van de Ziggo medewerker dat ik wederom GEEN bevestiging van mijn order gekregen had.

    Makkelijk zat. De order was niet te vinden in EBS.
    Dit, terwijl dus notabene een Ziggo medewerker het realtime vastlegt :applause:

    De Ziggo medewerker die ik gisteren aan de lijn had heeft opnieuw een order ingeschoten met dezelfde wensen en wist mij te GARANDEREN dat de leverdatum EN activatiedatum voor het modem op 30 dec. a.s. zou staan.
    Wel ff drie keer slikken maar ok... dan toch nog vóór het nieuwe jaar TV, internet en telefoon...
    Na tig keer de verzekering gekregen te hebben dat het pakket op de 30ste zou werken én de sugeestie om voor de zekerheid vandaag nog een keer de status van de bestelling te checken, heb ik opgehangen.

    Uiteindelijk heb ik vandaag inderdaad de status van de order gechecked en :pompom: hij staat er in. Niks aan de hand dus.

    NOT !

    Activatiedatum modem 6 jan. 2009 :sad:

    Ja maar, ja maar.... Ja HIJ kon er niks aan doen en het beste was opnieuw te bellen en via "wijzigen" (of zoiets) proberen de order naar voren te halen.
    Leuk... 19 minuten extra wachten en dan eindelijk een medewerker aan de lijn krijgen die mijn order cancelled... een nieuwe opvoert en dan doodleuk zegt dat het 6 jan. 2009 blijft en met hetzelfde telefoonnummer.

    Beste Ziggo (ex)-collega's
    U moet u diep schamen voor deze wanprestatie. :no:
     
  2. Die datum van 6 januari heeft ermee te maken dat er in de kerstvakantie geen (geplande) werkzaamheden mogen worden uitgevoerd in het netwerk (dit om de kans op storingen tijdens de feestdagen te minimaliseren).

    Je kunt natuurlijk proberen het modem eerder te activeren. Als je retourpad open is, kan het al eerder werken.
     
  3. Leuk he zo een reactie van een Ziggo-medewerker. Wel aangeven waarom ze niks kunnen (vakantie, vervelend hoor voor ze) maar niets over de schandalige afhandeling van de meerdere keren geplaatste bestelling, echt Ziggo
     
  4. Zijn de frustraties nu al zo hoog dat er helemaal niks meer deugt? Mik alles maar op 1 grote hoop. Netwerk en administratie zijn totaal verschillende dingen. We hebben al eens meegemaakt dat vlak voor de feestdagen nog even snel een modificatie moest worden doorgevoerd die niet volgens plan verliep. Die ellende wil je niet meemaken.
     
  5. Ik wilde me stil houden, maar blijkbaar vindt jij het goed om tijdens feestdagen veel opgeroepen te worden om problemen op te lossen rondom veranderingen en werkzaamheden die ook buiten de belangrijke feestdagen hadden kunnen plaatsvinden. Ik zou zeggen, solliciteer bij Ziggo, misschien dat ze dan wel klanten gaan aansluiten tijdens de feestdagen. Ik stuur je in ieder geval wel een kaartje ;)

    Tsjonge jonge... tegenwoordig alleen maar 'ikke ikke ikke en de rest kan stikken' mentaliteit bij bepaalde klagers.

    Ben allang blij dat ze het netwerk grotendeels ongemoeid laten tijdens de feestdagen.
     
  6. als ik e.e.a. goed lees, was de eerste aanmelding "begin december".
    De enige feestdag die daar te bespeuren is, is sinterklaas, en dat is nog niet eens een officiele feestdag.
    Waarom niet aan de telefoon en/of op de website vermelden, dat er laatste twee weken van december geen orders worden afgehandeld?
     
  7. Als je dan even beter kijkt, hebben ze bij Ziggo gezegd dat het 30 december aangesloten zou worden.

    Enige verwijt is dat het inderdaad niet via melding op de site is vermeld. Verder volkomen begrijpelijk gezien de problemen de afgelopen tijd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2008
  8. Ik ken Ziggo (de Casema-kant dan) lang genoeg om te weten dat mijn case niets met de feestdagenplanning te maken heeft.

    Mijn duidelijke klachten betreffen :

    1) Orders online ingebracht raken zoek (komt volgens de Ziggo medewerker over de foon redelijk vaak voor)
    2) De klant er dan vervolgens zelf moet constateren dat e.e.a. niet goed loopt en aktie dient te ondernemen.
    3) Men zelfs in staat is om een telefonische order (afd. verkoop) zoek te maken :roll:
    4) Een lever/activatiedatum met hoge zekerheid (3x vragen) wordt doorgegeven maar dat dan toch niet blijkt te kloppen.

    Ik vind het gewoon stuitend dat een bedrijf zich schijnbaar zo gesterkt voelt door de aantallen (klanten, omzet etc) dat ze zich uberhaupt niet meer druk maken over individuele gevallen.

    Maar ik wel weer wat nieuws te melden :mrgreen:

    De dag vóór kerst heb ik 2 :cool: bevestigingen incl. verschillende
    activatiecodes voor 6 jan. as.) mogen ontvangen. Het telefoonnummer is gelukkig wel hetzelfde maar het zal mij benieuwen wat hier nu weer mis gegaan is :oyeah:

    Of zou die ene order waarvan beide Ziggo medewerkers zeiden dat deze niet te vinden was er toch zijn en krijg ik dadelijk een dubbele order uitgeleverd ?

    Wat een kolerezooi daar bij ZIGGO :thankyou:
     
  9. Leuk he die reactie's van de medewerkers. Natuurlijk hoeft, als alles goed gaat, vlak voor de Kerst niets meer aangepast te worden aan het net. Maar als je begin december de 1e order plaatst heeft dat dan wat met Kerst te maken? Of als bij de derde keer niets gebeurd heeft is dan misschien de slechte organisatie van ZiGGO oorzaak? Je mag 1 keer raden van me. De technishce medewerkers halen alleen de eigen deeltaak (de aanpassing) eruit, het gaat echter om het totale plaatje. Als je auto bij de garage drie maanden staat en hij wordt vervolgens in één dag gerepareerd zegt de monteur toch ook niet hoe snel die hem voor je gemaakt heeft? Heb zelf ook drie keer geprobeerd via het aanmeldformulier op de site Filmnet te krijgen, 2 maanden geduurd en als ik niet meer keren gebeld had (1x raden hoelang je moet wachten) was er niets gebeurd. Over de kwaliteit, afbreken,blokjes e.d ga ik het hier maar niet hebben, dan gaan de medewerkers helemaal door het lint. We moeten toch een beetje rekening met ze houden ???
     
  10. Volgens het MGV bestuur (heb geen idee wat het is c.q. wat het zou moeten zijn) mag je geen NEGATIEVE post plaatsen over ZIGGO, want dat zou nadelig voor hun contacten met ZIGGO, ja an me hoela, wat is dit dan voor forum ? om ZIGGO op te hemelen en alle risico's die ze genomen hebben met de fusie maar te vergoeilijken zonder een PLAN B, 200 man op marketing, en hoeveel probleem oplossers ? (geen blik afzeikers van Tempo Team na 30 min. cursus) er schijnen zeker 50.000 opzeggingen te zijn, ga zo door ZIGGO.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina