1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen nummerweergave meer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Misty1963, 21 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na werkzaamheden aan het net en telefoon van Ziggo, heb ik geen nummerweergave meer. Ziggo gebeld, en die zij dat mijn telefoon dan niet op het fsk protocol stond, of het misschien wel niet ondersteunde. En dat ik dan maar een nieuwe telefoon moest kopen! Nummerweergave stond aan zei Ziggo, en konden er verder niets aan veranderen. Ook nog gereset in de centrale. Werkte dus niet.
    Zelf nog in het menu gekeken van mijn Philips Vox 300, instellingen proberen te vervangen. Echter helpt dit ook niet!
    Heeft er iemand een oplossing voor mij?

    Mvg,
    Marijke
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  2. Als ik op internet zoek dan kan de instelling voor nummerweergave wel aangepast worden, ik kan echter zo niet vinden voor welke types nummerweergave dit toestel geschikt is.

    Hier vind je de handleiding in PDF formaat.
     
  3. Voor het archief (als iemand dit topic later nog eens met zoeken tegenkomt) de genoemde oplossing bij kieskeurig:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina