1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing webmail Ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Defrie, 21 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Now bij je gegevens staat @home gebied, dus het kon zijn dat je vroeger
    bij @home was en dan blijft het ...@home.nl adres bestaan en dan
    moet je een nieuw mailadres aanvragen op de website om een
    ..@ziggo.nl adres te krijgen..

    Inloggen op webmail doe je met het ziggo adres op webmail.ziggo.nl
    en als je nog een home adres hebt op webmail.home.nl

    Je moet je volledig mailadres invullen gebruiker@ziggo.nl
    of gebruiker@home.nl en dan het bijbehorende wachtwoord.

    Hier werkt alles perfect en ik kan mij alleen voorstellen dat je een
    typefout maakt of op de verkeerde webmail probeert in te loggen.
     
  2. Beste BertK, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb redelijk wat verstand van computergebruik. Bovenstaande heb ik allang gecontroleerd. Ik log in met mijn volledige @ziggo.nl mailadres en gebruik het juiste wachtwoord. Ik doe het op de juiste site, vul mijn inlognaam en wachtwoord in, druk op "log in" maar ik kom telkens weer terug op de inlogpagina. Ik denk dat het verstandig is om de Ziggo helpdesk te bellen (doe ik tegenwoordig zowat twee keer per week dus.....)
    Bedankt voor het meedenken.
    Misschien een Ziggo medewerker die me kan helpen?
     
  3. Laatste verzoek..

    Voldoet je mail aan volgende voorwaarden??

    Houd met het aanmaken van uw gebruikersnaam rekening met het volgende:

    1. Het woord of de naam mag niet langer zijn dan 50 karakters
    2. U kunt geen leestekens gebruiken, zoals: , / ' " . Een punt is wel mogelijk
    3. Gebruik geldige karakters: a-z, 0-9, - _
    4. Alle hoofdletters worden omgezet naar kleine letters

    Uw wachtwoord moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

    1. Minimaal 8, maximaal 12 karakters
    2. Minimaal 2 letters
    3. Minimaal 2 cijfers
    4. Minimaal 1 leesteken
     
  4. Aan beide verzoeken is voldaan.
    Hoe zou het anders kunnen dat met de gegevens mijn mail wel met Outlook Express opgehaald kan worden....
     
  5. Krijg je wel de pagina te zien waarop staat 'Bezig met laden. Even geduld a.u.b.' of kom je niet eens zover?

    Steeds weer terugkomen op een inlogpagina zul je ook vaak zien gebeuren als je browser geen cookies accepteert. Maar je schrijft:

    ...dus ik neem aan dat daar geen sprake van is.
     
  6. heb je nu je wachtwoord al gereset? misschien onthoudt je outlook wel een wachtwoord en vul je iets anders in bij webmail...
     
  7. Even voor de zekerheid: gebruik je wel https://email.ziggo.nl/ ?

    Zo ja, dan toch het advies om eerst eens te proberen je wachtwoord te resetten via de link op de inlogpagina.
     
  8. Als je zonder foutmelding dat je gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt terugkomt op de inlogpagina, dan lijkt het me eerder een beveiligingsinstelling van je browser of firewall. Bij een fout of niet geaccepteerd wachtwoord of gebruikersnaam krijg je een foutmelding erbij te zien.

    Dat je usernaam en wachtwoord zelf wel goed is heb je al bewezen omdat het via een emailprogramma wel werkt.

    Misschien kun je eens met een andere browser (firefox of zo) testen of het dan wel werkt. Of tijdelijk je firewall of antivirus even uitzetten (als je zeker bent dat er geen verdachte mail in je inbox zit natuurlijk :wink:.
    Mocht het dan wel werken dan stap voor stap eens kijken waar er mis gaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina