1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing webmail Ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Defrie, 21 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste allen. Ik probeer steeds in te loggen op de webmail van Ziggo. Ik kom in het inlogscherm, kan mijn inlognaam (=emailadres) en wachtwoord invullen, maar kom dan telkens terug in het inlogscherm. Is er een storing (op de storingspagina van Ziggo staat niets vermeld) of moet ik aanpassingen doen in de instellingen van IE? Wie kan mij helpen?
     
  2. hier geen problemen....

    webmail.home.nl
     
  3. Ook hier geen problemen met inloggen op (ziggo) webmail.
     
  4. Wat zou het dan kunnen zijn? Iemand een idee :?:
     
  5. de Ziggo webmail geeft geen foutmelding zie ik als je de verkeerde informatie invult. Probeer je wachtwoord eens te resetten (klikken op wachtwoord vergeten) en daarna in te loggen met je volledige e-mailadres en je bijbehorende (nieuwe) wachtwoord.
     
  6. Thuis haal ik met hetzelfde wachtwoord wel mijn mail binnen in outlook express. Zou het nog iets met de instellingen van IE te maken kunnen hebben?
     
  7. Wat heb je voor een mailadres??? ...@ziggo.nl of ....@home.nl
     
  8. En die heb je aangevraagd en ook in Outlook Express staan??
     
  9. Hoe bedoel je aangevraagd? Ik heb hem bij de aansluiting van mijn Alles-in-één pakket inderdaad een ..@ziggo.nl mailadres aangevraagd. Thuis in Outlook Express werkt het prima, ik kan alleen elders nergens via webmail mijn mail bekijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina