1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door adriaan-hendrik@home.nl, 19 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij deze wil ik mede nu , eindelijk dat mijn probleem op gelost wordt, ik wordt de hele maand al voor de gek gehouden , en maar zeggen er is spoed bij, maar nog geen telefoon, heel erg door dat een vriend op gran canaria is overleden , hebben ze mij niet kunnen bereiken, wat ik zeer betreur, en gevolgen heeft, ik ben het spuugzat, en dan nog de mobielekosten erbij, hopelijk dat ik nog voor de kerst telefoon heb, ha de groen
     
  2. Heel vervelend dat je telefoon niet werkt. Wat is echter je bedoeling met dit bericht? Je doet hier een mededeling en legt niet een probleem voor. Als je wil dat je mede forumleden je misschien tips/advies kunnen geven is het misschien handig om een probleem voor te leggen met wat er al wel niet gedaan en uitgevoerd is.
     
  3. Beste mede-forumleden. Ook wij zitten nu reeds drie weken zonder telefoon (na een verhuizing). Ik heb elke dag met de helpdesk gebeld, maar tevergeefs.
    Nu werk ik van huis uit en heb ik de sterke indruk dat dit omzet kost. Ziggo is ongevoelig voor deze klacht en ik begin nu echt de balen te krijgen.
    Ik heb het formulier ingevuld, maar hoor graag van jullie wat de gemiddelde tijdsduur is dat dit probleem wordt opgelost.
     
  4. Het probleem is, dat de telefoon het niet doet. De oorzaak ligt bij Ziggo. Er gebeurt niets. Ook niet na 20 telefoontjes en 4 mailtjes mijnerzijds. Mijn bedoeling met dit bericht is, te achterhalen hoe lang ik nog zonder telefoon blijf zitten.
     
  5. Voor ons is het vrij lastig, zonder verdere informatie, om vanaf hier te bepalen hoe lang het duurt voordat jouw individuele telefonie storing opgelost zal zijn.

    Wat meer informatie zou dus zeker niet verkeerd zijn.
     
  6. Tsja,

    Wat kan ik meer zeggen dan dat de telefoon het niet doet? We kunnen niet bellen en niet gebeld worden. Ik krijg de indruk dat we zijn afgesloten. De helpdeskmedewerkers van Ziggo kunnen niets meer vertellen dan dat ze de "melding doorzetten". Verder blijft het stil, vreselijk stil.
     
  7. Zou je me je klantnummer of postcode en huisnummer via een PB toe willen sturen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina