1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Packets loss disconnects & lag in WoW en internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door macput, 19 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

    Ik heb al een aantal zaken gelezen over packet loss en lag in online games.
    Heb dit probleem sinds october en sindsdien is er 2x een monteur langs geweest (ondanks mijn ping plotter files, herhaalde telefoontjes, het HD riedeltje etc. etc.)

    Ook na het laatste bezoek vd montuer lijkt er niet veel animo te zijn om te geloven dat er iets mis is met router 4 (as9143.net) heb om de 5 minuten internetverlies of lag, om maar niet te spreken over het spelen van world of warcraft.. (echt onmogelijk door de disconnects)

    Op Blizzard forum lees ik tegenstrijdige berichten over dat ziggo er wel of niet van op de hoogte is, aan een oplossing werkt etc. etc.

    Wat klopt hier nu van met betrekking tot dit specifieke probleem? Er is al een hele lange thread op Blizzard forum over ziggogebruikers en WoW. Blizzard geeft aan in contact te zijn geweest maar het advies blijft om te blijven bellen naar ziggo. Vraag me toch af asl echt veel mensen bellen over dit probleem, dat de helpdesk mensen toch iets meer zouden kunnen zeggen dan "er is geen probleem in uw gebied gemeld"

    Waarom staat er bijvoorbeeld geen bericht op hun website? het kan echt niet zijn dat men niet op de hoogte is. (heb alleen zelf al meerdere malen hierover gebeld. (en vele nog met mij uit allerlei gebieden, maar allemaal met dezelfde router hop 4 issue)

    is er iemand van de gebruikersvereniging die of meer weet of ea kan aankaarten bij ziggo wat betreft de packet loss bij router 4?? zodat we ook een wat officieler antwoord krijgen en niet onnodig aan de tel. hangen met de HD over dit probleem.

    groet
    Mac
     
  2. Wij hebben vanuit de gebruikersvereniging direct contact met de mensen die er aan werken bij Ziggo.
    Zoals ik al in het "hoofddorp-topic" schreef is het capaciteits probleem in noordholland bekend en wordt er aan een oplossing gewerkt. Tot nu toe hebben de maatregelen nog geen merkbare verbetering gehad zo te zien. Komende maandag/dinsdag zullen er hardware uitbreidingen plaatsvinden die hopelijk het probleem oplossen hebben wij doorgekregen.
    Als wij meer weten zullen we dat in genoemd topic melden.

    (Dus liever niet allemaal losse topics over hetzelfde aub.:giveup:)
     
  3. Hallo Cees,

    bedankt voor je snelle reactie. nieuwe hardware volgende week klinkt hoopvol.
    De verbinding (in games en erbuiten) is echt slecht op dit moment.

    Zal je Hoofddorp topic dan maar in de gate houden (neem aan dat je daar na refereerd...)

    groet
    Mac
     
  4. beste Cees,

    vroeg me nog wel af waarom er op ziggo.nl niet alle getroffen postcodegebieden vermeld staat dat er packetloss en snelheidsverlies problemen zijn. zit zelf in 1657, heb al sinds october gebeld, 2x monteurs over de vloer gehad etc etc. elke x laat ik de ping plotter bestanden zien waarbij de packetloss te zien is bij node 4... is de storing bekend voor het hele gebied, of per postcodegebied.

    heb toch nog maar ff HD gebeld net. Aardige mevrouw aan de tel. die aangaf dat het probleem zelf bekend is, maar niet per definitie voor dit postcodegebied..
    Ze zou wel melding maken aan de persoon die deze storing bijhoudt (wat btreft game servers)

    kortom, iedereen die last heeft van packet loss icm gaming (lag, dc's ect) toch maar ff melding maken in welk gebied je zit.

    Op blizzard forum staat ook heel veel info van ziggo gebruiker icm WoW in een veel breder gebied. (zoek maar op google blizzard forum ziggo wow)

    Mac
     
  5. Hij staat op de storingspagina volgens mij voor iedereen in voormalig Multikabel gebied. Als ik 1161 invul staat er ook niets, maar ik was een van de eersten die belde en zover ik weet wordt er bij mij ook nog steeds naar gekeken. Zo niet, dan gaan we weer even bellen. "heeft u het opgelost voor regio X? Doet u mij even hetzelfde recept want ik heb dat probleem ook " :rolleyes:
     
  6. Ziggo is blijkbaar gewoon niet zo goed in communiceren op dit moment (...)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina