1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen inkomende telefoontjes na verhuizing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Moekefoeke, 18 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 1 December zijn we verhuisd van Heerlen naar Landgraaf.
    Al ruim van te voren hebben we aangegeven dat de verhuizing aanstaande is (een maand van te voren)
    Een paar dagen later kregen we een bevestigings brief dat het hele gebeuren "omging" naar het nieuwe adres en wel op 2 December.
    (terwijl we hadden aangegeven dat we op 1 December gingen verhuizen)
    Op 30 november heb ik in het oude huis de boel afgekoppeld en op 1 december heb ik alles in het nieuwe huis aangesloten.
    Internet: Werkte meteen! :applause:
    Digitale TV: Werkte meteen :applause:
    Telefoon: Werkte meteen :applause:

    Maar,
    Op 2 december kreeg ik een oproep via de mobiele telefoon: Je bent constant bezet!
    Dus ik ff checken, en inderdaad, ik kreeg zelfs een foutmelding op mijn mobiele telefoon als ik mijn nummer belde!
    FF proberen of ik zelf wel kon bellen, Dat deed het prima!

    3 December: ik maar eens naar Ziggo bellen. "Er is een foutje in de administratie, u moet een paar dagen geduld hebben"

    9 December (paar dagen zijn om, nog steeds geen inkomende gesprekken)
    "Ik verbindt u door met de afdeling verhuizingen" (?)
    "Ja dat klopt, maar dat kan toch wel 2 weken duren hoor" :shock:

    18 December (Nog meer dagen om)
    "Ik zie dat de melding is gemaakt maar ik kan hier niets aan doen, want ze hebben een enorme achterstand"
    Na een flinke tirade aan mijn kant heb ik tegen een alleraardigste mevrouw, (echt waar) gezegd dat ik voornemens ben om het telefonie abonnement op te zeggen.
    In mijn ogen kan een verhuizing niet moeilijk zijn.

    Wie of wat kan ik doen om deze administratieve blunder recht te laten trekken?
    (postcode 6374)
     
  2. Het probleem is zowaar opgelost!!!! :applause:
     
  3. daarvoor heb je het formulier ook opgestuurd
     
  4. Hartstikke bedankt!!!! Écht waar! :thankyou::thankyou::applause::-P

    (ik vraag me eigenlijk nu af waarom dat dit op deze manier moet)

    Geweldig!
     
  5. Lukt het niet via de voordeur...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina