1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Enquete klantvriendelijkheid Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door deena87, 17 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    En netjes in een apart topic op de juiste plaats had gepost....
     
  2. Waarom zo negatief? Zoals ik het lees willen die studenten ons alleen maar helpen. Zoals ik al eerder zei: als dat onderzoek nodig is om tot Ziggo door te dringen, doe ik wel mee!
     
  3. De bezem gehanteerd en een en ander opgeschoond en verplaatst.
     
  4. Dank u meneer de mod !

    @Fleur, natuurlijk doe ik ook mee maar het stond eerst in de middle of nix op een manier die geen schoonheidsprijs verdiende. Laten we het erop houden dat het een slechte start maakte maar nu juist staat en netjes geformuleerd en hem dus allemaal invullen.
     
  5. Sorry, ben nog niet overtuigd. Het tweede verzoek is weliswaar een stukje vriendelijker opgesteld (taalkundig gezien een drama, is dit een opleiding communicatie op HBO niveau???), maar mist nog teveel informatie.

    Behalve dat er nog steeds niet duidelijk is wie dit onderzoek doen is mij ook niet duidelijk wat er met de resultaten gaat gebeuren. Heeft Ziggo om dit onderzoek gevraagd, of aangegeven dat ze het in ontvangst willen nemen?

    Ik ga er nog steeds van uit dat het doel van het onderzoek is een voldoende te scoren. Deze student(en?) willen zichzelf helpen. Of Ziggo het ooit te zien krijgt is maar de vraag, laat staan dat ze er wat mee gaan doen.

    Waarom zou een dergelijk onderzoek opeens tot Ziggo doordringen? Het is Radar van de Tros niet gelukt, de MGV lijkt het op te geven, maar gelukkig komt de redding van studenten zonder naam uit Rotterdam. Tuuuuurlijk.
     
  6. Opgeven, dat nooit. Beetje moedeloos, dat wel. Maar er zijn meer wegen...
     
  7. En dit zijn studenten van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam?? Ik mag hopen dat jullie geen eindejaarsstudenten zijn?

    Zowel het Nederlandse taalgebruik als de manier waarop jullie communiceren, is bar slecht te noemen.:sad:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina