1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Enquete klantvriendelijkheid Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door deena87, 17 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    Wij, studenten van HES Rotterdam moeten voor ons onderzoek uw mening weten. Het gaat over de klantgerichtheid van Ziggo. De enquete neemt max 5 minuten in beslag! Bedankt alvast!

    http://www.thesistools.com/?qid=65954&ln=ned
     
  2. @deena87;

    Hoe lomp/dom/arrogant moet je als student zijn om op deze manier te proberen mensen iets voor je te laten doen?

    1. Je post je verzoek op een totaal verkeerde plaats.
    2. Je post je verzoek op teveel plaatsen.
    3. Je gebruikt niet je eigen volledige naam. en verteld niet in het kader van welke studie/vak dit onderzoek gedaan wordt.
    4. Je geeft niet aan wat er met het onderzoek gaat gebeuren.
    5. Het zou beleefd zijn als je zou vertellen waar en wanneer de resultaten ook aan de deelnemers bekend gemaakt zullen worden.
    6. "wij moeten uw mening weten" klinkt mij niet als een vriendelijk verzoek in de oren. Probeer het een volgende keer eens met "Zou u alstublieft"...
    Als het gaat over klantgerichtheid geloof ik niet dat Ziggo veel goeds van jou/jullie (?) kan leren.

    Wellicht ten overvloede, ik ga hier dus niet aan meewerken.
     
  3. Nogal off topic hier, lijkt me handiger hiervoor een nieuw topic te openen.

    Wel even ingevuld alleen één opmerking: voor zover ik weet bestaat er geen forum VAN Ziggo. Dit forum is onafhankelijk en niet van, slechts over Ziggo.
    Overigens wel helemaal eens met digitalekabeltelevisie.nl
     
  4. Reactie

    Ok dan, vrij duidelijke reactie.

    Als u even 1 seconde op de link had geklikt dat had u het volgende te lezen gekregen. Maar voor u zal ik dan hieronder wel even noteren:

    "Als studenten van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam, willen zij onafhankelijk onderzoek doen naar de reputatie van Ziggo. Aangezien u klant bent bij Ziggo, willen wij u vragen een aantal vragen te beantwoorden. De enquetes worden anoniem verwerkt. Aan de hand van de conclusies die wij kunnen trekken uit dit onderzoek, zullen wij een advies opstellen voor Ziggo, met de hoop dat met de hoop dat zij in de toekomst beter omgaan met hun klanten"



     
  5. Sorry hoor, maar met zo'n houding ga je hier geen mensen werven voor je enquête. Sterker nog, kan ik mijn antwoorden bij deze terugtrekken.

    Jullie klinken lekker gemotiveerd zo. 'We moeten een onderzoek doen, hebben er eigenlijk geen zin in maar doen het maar hier over' spreekt echt tussen de regels door.

    Als dat de kwaliteit van de HES studenten (richting Communicatie nog wel) is tegenwoordig beloofd het weinig goeds voor klantvriendelijkheid van bedrijven in de toekomst.
     
  6. " Ok dan, vrij duidelijke reactie.

    Als u even 1 seconde op de link had geklikt dat had u het volgende te lezen gekregen. Maar voor u zal ik dan hieronder wel even noteren:"

    Fout nummer twee. Probeer eens met welgemeende excuses inplaats van geirriteerd te raken. Ik zelf ben een enorme zeurkous als het gaat om de Ziggo service en sta op het punt weg te gaan bij ze. Maar als jij na zo'n slechte introductie vervolgens ook nog in goed geirriteerd Nederlands laat zien dat het je eigenlijk teveel werk is het op een beschaafde manier te vragen, dan vul ik helemaal niets in. Zo lijkt het mijn recalcitrante dochter van 13 wel die een forum postje maakt. Had van de HES iets meer verwacht.

    Wil je dat er meer mensen reageren dan alleen zij die Televisie en Radio afnemen, zou ik het onder Algemeen plaatsen met een kopje "beste Ziggo gebruiker" of "beste forum bezoeker". Ook springt een eigen topic meer in het oog daar deze op de main page ook los vermeld wordt. Dus noem het "HES onderzoek naar tevredenheid Ziggo Service" en je krijgt beslist een boel fans.

    EDIT: het is verplaatst. Goed begin. Verander nu "moeten" in "zouden graag".
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2008
  7. Als studenten van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam, willen zij onafhankelijk onderzoek doen naar de reputatie van Ziggo. Aangezien u klant bent bij Ziggo, willen wij u vragen een aantal vragen te beantwoorden. De enquetes worden anoniem verwerkt. Aan de hand van de conclusies die wij kunnen trekken uit dit onderzoek, zullen wij een advies opstellen voor Ziggo, met de hoop dat met de hoop dat zij in de toekomst beter omgaan met hun klanten.

    Wij hopen dat u even tijd heeft deze enquete voor ons in te vullen. Het kost maximaal 5 minuten van uw tijd!

    http://www.thesistools.com/?qid=65954&ln=ned

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2008
  8. Naar wat ik lees in het bericht van deena87, trek ik eerder de conclusie dat ze met dit onderzoek juist de klanten van Ziggo willen helpen, mij dus ook. Als dit de manier is om uiteindelijk tot Ziggo door te dringen, dan doe ik wel mee! :)
     
  9. Kijk, deze toon is al aanzienlijk beter. Als je dat nu meteen gedaan had :wink:
     
  10. Prima, ik ga hem vanavond even invullen. Ik zit nu op mijn werk :sleep:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina