1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan NIE mailen NIE

Discussie in 'Internet - Email' gestart door no-bit, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sja dan ken jij net als ik de voorwaarden (die we nooit zagen) niet, want Raymond schreef toch duidelijk dat:

    Je had nog mazzel dat het slechts niet werkte omdat je over de limits ging, een beetje opsplitsen is dan nog een mooie oplossing om het toch de deur uit te krijgen. Bij mij hakken ze er gelijk met een BIJL bovenop alsof ik (ruim 10 jaar @home klant) een terreuraanslag op Ziggo pleeg.

    15-12-2008 gebeld duur 08:52 min
    15-12-2008 gebeld duur 41:12 min
    16-12-2008 gebeld duur 1:02:43 uur/min belofte gedaan, blokkering opheffen z.s.m.
    16-12-2008 gebeld duur 11:47 min - belofte gedaan, blokkering opheffen z.s.m.
    18-12-2008 gebeld duur 08:46 min - belofte gedaan, blokkering opheffen z.s.m.

    De helpdeskmedewerkers hebben allemaal aan de afdeling abuse doorgegeven dat de deblokkering in werk moet worden gezet. Hiermee tonen de helpdeskmedewerkers aan dat ze ook echt werken. Wie maakt zich schuldig aan abuse :!:

    De aanvullende voorwaarden van Ziggo moeten we lezen op/in dit forum. :!:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2008
  2. Laat ik ook maar even reageren.

    132 minuten even gebeld.
    Dat is zo ongeveer 2 uur en 20 minuten gebeld.
    In die tijd had Ziggo wel heel wat mensen kunnen deblokkeren.
    Ik vind het jammer dat nie kan maile nie. en ik hoop dat het probleem toch opgelost word.

    LosientoVincentio!
     
  3. Ziggo gebruiker hangt zichzelf op!

    Hallo Ziggo gebruikers, wellicht hebben jullie al wat andere postings van mij (no-bit) gelezen en ik hoop dat jullie samen met mij de humor ervan wel in blijven zien.

    Nadat ik al ruim 2uur belde met de helpdesk van Ziggo en al vele mailtjes verstuurde ben ik op zoek gegaan naar een andere mogelijkheid om de blokkering bij de mailserver op te heffen.

    Ziggo heeft ook "Thuishelp" het is eenvoudig en kost weinig tijd, alleen weinig tijd is een begrip zoals dat ook geld voor fair use en zo spoedig mogelijk. Ik ben al aardig door mijn mogelijkheden heen, het is gratis en niet geschoten is altijd mis. De namen en andere niet relevante tekst als IP nummer en REF nummer is aangepast.

    Ik installeerde gratis de Thuishelp van Ziggo en het moet gezegt worden dat is inderdaad heel eenvoudig, je krijgt al snel de indruk dat er met precisie van een BOT naar je geluisterd wordt. Lees en huiver.
    ---------------

    12:28:43 Systeem
    Welkom bij de Ziggo Klantenservice

    12:28:58 Systeem
    Boskabauter, Paulus heeft de sessie betreden!

    12:28:58 Systeem
    U bent verbonden met Boskabauter, Paulus

    12:29:07 No-Bit
    hoi hoi Paulus

    12:29:23 Boskabauter, Paulus
    goede morgen mevrouw

    12:29:31 No-Bit
    zeg maar No-Bit (ik ben een man)

    12:29:43 No-Bit
    ik heb een REF nummer voor je heb je daar iets aan ?

    12:30:13 Boskabauter, Paulus
    nee zegt u maar wat uw probleem is

    12:31:04 No-Bit
    mijn IP nummer staat al dagen geblocked bij de smtp mail server en mij is al meerdere keren toegezegd dat de blokkade er zo spoedig mogelijk af zou gaan maar tot op heden 0,0

    12:31:38 Boskabauter, Paulus
    wie blokt wat? wordt u door ons geblokt?

    12:33:07 No-Bit
    ik belde al meerdere keren en stuurde al verschillende mailtjes en nu maar via dit medium. Ja inderdaad staat mij IP nummer geblocked bij de mail server van @home, ik kan geen mail meer aanbieden maar wel ontvangen, de blokkering zou opgeheven worden echter ik weet niet of dit nog in 2008 gaat gebeuren.

    12:35:13 Boskabauter, Paulus
    wat is uw postcode, huisnummer en email adres?

    12:35:23 No-Bit
    52xx XX 77 naam No-Bit email xxxxxxxxx@home.nl

    12:39:33 Boskabauter, Paulus
    kan u inloggen bij webmail

    12:39:43 No-Bit
    ja

    12:40:48 No-Bit
    het is niet zo dat ik niet met xxxxxxxxx@home.nl kan mailen maar alle andere accounts werken ook niet vanaf elke computer in dit huis, de blokkade is bij afdeling abuse bekent en moet alleen nog opgeheven worden.

    12:40:58 Boskabauter, Paulus
    kan u daar mail verzenden?

    12:41:10 No-Bit
    ja

    12:41:18 Boskabauter, Paulus
    en ontvangen?

    12:41:21 No-Bit
    ja

    12:41:33 No-Bit
    maar ik kan thuis wel ontvangen maar niet verzenden

    12:41:48 Boskabauter, Paulus
    welke foutcode krijgt u in Outlook Express

    12:41:59 No-Bit
    ik gebruik Opera

    12:42:33 Boskabauter, Paulus
    'dan zit het in de instellingen van opera, dan u zal u deze aan moeten passen

    12:43:00 No-Bit
    nee daar zit het niet in, ik zeg u dat ik met mijn IP nummer geblokt sta op de mailserver van @home mail.home.nl

    12:43:10 No-Bit
    het is allemaal bij abuse bekent ik kreeg al een mail van hun !

    12:43:28 Boskabauter, Paulus
    is niet waar, in dat geval zou u ook niet in webmail kunnen

    12:44:02 No-Bit
    onzin, webmail zou een blokkade betekenen van alleen xxxx@home.nl dat is niet het geval

    12:44:18 No-Bit
    wemail maakt gebruik van poort 80 en smtp van poort 25 of b.v. 119

    12:44:28 Boskabauter, Paulus
    passt u de servers aan bij account instellingen

    12:44:48 No-Bit
    dat staan nu op mail.home.nl poort 25

    12:45:13 Boskabauter, Paulus
    De foutmelding 0x800ccc0d of 0x800ccc0e wordt veroorzaakt door Outlook als er geen communicatie mogelijk is met internet via poort 25 (e-mail verzenden) en/of poort 110 (e-mail ontvangen).

    Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerd ingestelde virusscanner / firewall of door een beschadigde virusscanner / firewall, doordat deze bijvoorbeeld niet op de juiste wijze is verwijderd van uw computer.

    U kunt dit probleem oplossen door de instellingen van de virusscanner / firewall te controleren of door het programma te verwijderen en opnieuw te installeren.

    Als u besluit het programma (tijdelijk) te verwijderen is het wel noodzakelijk om eerst de firewall in Windows XP in te schakelen, dit kunt u doen op de volgende wijze:

    Klik op START - INSTELLINGEN - CONFIGURATIESCHERM en kies als u hier slechts 9 iconen ziet staan op KLASSIEKE WEERGAVE, vervolgens klikt u op NETWERKVERBINGEN en dan met de RECHTER muisknop op de LAN-verbinding en kiest u voor EIGENSCHAPPEN, hierna kunt u op het tabblad GEAVANCEERD een vinkje plaatsen bij MIJN COMPUTER EN NETWERK BEVEILIGEN... nu klikt u op OK en is de firewall ingeschakeld.

    Meer informatie over fout 0x800ccc0e kunt u vinden op:
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;191687

    Meer informatie over fout 0x800ccc0d en 0x800ccc0f kunt u vinden op:
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;813514

    12:45:37 No-Bit
    is allemaal bekend, ik kan het dromen

    12:46:06 No-Bit
    ik kan ook geen telnet openen met mail.home.nl omdat ik niet naar binnen mag
    op poort 25 of 119

    12:47:46 No-Bit
    u moet toch ook kunnen zien dat ik dit al meerdere keren besprak met de helpdesk ?

    12:48:03 Boskabauter, Paulus
    waarom zou u dan geblokkeerd zijn?

    12:48:46 No-Bit
    omdat ik teveel mail stuurde volgens mailserver, maar de reden waarom ik die blokkering kreeg is niet meer aan de orde, nu moet deze opgeheven worden

    12:49:11 No-Bit
    heeft u mijn IP daar of moet ik deze sturen dan kun je het zelf controleren

    12:49:51 No-Bit
    84.xx.x.xxx

    12:50:48 Boskabauter, Paulus
    dan kan u doorgeven aan de helpdesk, 09001884

    12:50:53 Boskabauter, Paulus
    optie 2, optie 3

    12:51:06 No-Bit
    dat deed ik al 5 keer totaal belde ik al ruim 2 uur

    12:51:15 No-Bit
    dat schreef ik al in de opening !

    12:51:33 No-Bit
    ik stuurde ook al verschillende mailtjes

    12:51:46 No-Bit
    nu heb ik mijn hoop staan op dit medium

    12:52:13 Boskabauter, Paulus
    u zult duidelijk moeten maken dat u, pc heeft schoongemaakt, of in ieder geval dat probleem is opgelost

    12:52:27 No-Bit
    dat heb ik al 3x gedaan

    12:52:56 No-Bit
    kreeg al 3x de belofte dat ze de blokkade gingen opheffen echter tot op heden 0,0

    12:53:07 No-Bit
    kwestie loopt al langer nml

    12:56:38 Boskabauter, Paulus
    wat heeft u gedaan of ondernomen?

    12:56:48 Boskabauter, Paulus
    heeft u pc schoongemaakt

    12:56:50 No-Bit
    ja

    12:57:06 No-Bit
    is helemaal schoon gemaakt met spik en span super plus puls was toch in de aanbieding.

    12:59:33 Boskabauter, Paulus
    ga het doorgeven, via mail

    12:59:48 Boskabauter, Paulus
    sorry dat ik u in eeerste instantie verkeerd begrepen heb

    12:59:48 No-Bit
    geen probleem

    12:59:48 No-Bit
    krijg ik een copy van die mail ?

    13:00:48 Boskabauter, Paulus
    waarvan?

    13:00:54 No-Bit
    van die mail

    13:01:23 Boskabauter, Paulus
    o moment

    13:02:26 No-Bit
    ik heb de tijd

    13:07:33 No-Bit
    leeft u nog ?

    13:09:28 Systeem
    Boskabauter, Paulus heeft de sessie verlaten!

    13:09:28 Systeem
    De sessie is beeindigd!
    ------------------

    Help.........
     
  4. En nu in de tussentijd niet proberen te mailen anders zal er nog steeds activiteit worden waargenomen wat mogelijk zou kunnen leiden tot het in stand blijven van de blokkade, afhankelijk hoe en waarmee ziggo deze blokkades geregeld heeft.
     
  5. Nou, zeker java-chat ofzo? zo te zien hi verbindingen verbroken? eh meel wel ontvangen van de T-S server en zie> Subject: DIG-nieuwsbrief.
    X-Mailer: Auto Mailer (www.automsw.com) ID: 37576
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain;
    charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-ZiggoSMTP-MailScanner-Information: Please contact the ISP for more information
    X-ZiggoSMTP-MailScanner-ID: 1LBzti-00069j-9k
    X-ZiggoSMTP-MailScanner: Found to be clean
    X-ZiggoSMTP-MailScanner-SpamCheck: not spam, SpamAssassin (cached,
    score=-1.815, required 5, ALL_TRUSTED -1.80, BAYES_00 -2.60,
    FRT_SOMA2 2.20, TW_IJ 0.08, TW_JD 0.08, TW_JG 0.08, TW_JK 0.08,
    TW_NK 0.08)
    X-ZiggoSMTP-MailScanner-From: digteam@?????????
    X-Spam-Status: No
    SWL-Rolf hi!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  6. Bedankt voor de tip Excalibur daar kan ik iets mee, kan me voorstellen dat de mailserver afwacht of het op poort 25 van mijn IP stil blijft en daarmee er vanuit gaat dat er geen spam software draait.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  7. Er zijn verschillende manieren/mogelijkheden om iemand te blokkeren voor het versturen van spam.

    Er zijn moglijkheden om automatisch te blokkeren bij het overschrijden van bepaalde tredurende die x tijd geen activiteit/verkeer is word de blokkade ook weer automsholds en dan een x tijd "monitoren". Wanneer er geatisch opgeheven.

    Of dit ook zo is bij ziggo durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik heb geen idee op welke wijze zij de blokkade plaatsen en hoe dit opgeheven kan worden.
     
  8. Krijg ik weer een lekker mailtje waaruit een kenner kan opmaken dat men totaal niet op de hoogte is van de mail die ik stuurde (niet via de ziggo's mail server), het is ronduit belachelijk dat de Mijnheer Kweetniet Afdeling Klantenservice zeer slecht op de hoogte is.

    Ziggo afdeling klantenservice schuift het probleem af richting Microsoft en als service het telefoonnummer erbij voor het gemak, Ziggo Ziggo toch.

    De vraag of ik al bekend was met Thuishelp?, leest Mijnheer Kweetniet Afdeling Klantenservice zijn mail wel met het REF nummer, dit REF nummer REF:77214980461 staat toch voor referentienummer en refereert toch ergens na. Ook mijn postcode, emailadress, klantennummer is vermeld in de Email die ik verstuurde.

    Bedenk wel het gaat hier slechts alleen om het deblokkeren van slechts één blokkering.

    HELLUP.........

    mod edit : Geen namen van medewerkers : staat toch duidelijk in de forumregels
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  9. webmail ziggo

    Van mij weer iets anders, ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in mijn Webmail ziggo, terwijl het tot met gisteren steeds prima ging. Maar als ik op de groene balk webmail ziggo klik verdwijnt het helemaal en komt er gèèn inlogvenster te voorschijn waar ik gewoonlijk met mijn email en wachtwoord in moet loggen en ik in mijn webmail kom. Nou mooi niet en ook konden ze mij vanmorgen in een heeeeeeeeeel lang telefoontje de helpdesk mij niet helpen...Jammer want dat vind ik echt heel erg dat dit niet kan? Al die veranderingen word ik nu ook wel doodziek van...Hoe kom ik nu weer in "Webmail ziggo'?????? Mijn post komt wel in mijn gewone postmail outlook-expres...Maar ik wil ook mijn webmail weer terug!!! Hoe?:cry:
    Weten jullie dat misschien?
     
  10. Hier geen problemen met het inloggen op de webmail. Misschien een andere pc tot je beschikking waar je het ook op zou kunnen testen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina