1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

amateurisme van sommige klantenservice medewerkers

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door richsli, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zoals ik al eerder op het forum gemeld ben ik al bijna 2 maand bezig om mijn alles-in-1 pakket werkend te krijgen. de tv en internet doet het prima maar de telefoon doet het dus niet.
    de modem heeft een probleem met de provisioning.
    nu hebben een aantal mensen diverse malen een ticket gemaakt en doorgestuurd naar de TD. de laatste ticket is 14 november aangemaakt.

    omdat het probleem nog bestond heb ik vanavond maar eens gebeld.
    na lang aandringen heb ik eindelijk een manager kunnen spreken. ben alleen zijn naam vergeten. hij meldde mij dat het ticket wat 14 nov. is aangemaakt dus niet goed is aangemaakt waardoor die niet in behandeling is genomen..... terwijl ik tussen 14 nov en nu diverse mensen van de klantenservice heb gesproken die mij vertelden dat de klacht in behandeling is genomen....... mij bekruipt nu sterk het gevoel dat de personen die ik gesproken heb niet wilde/durfde te vertellen dat deze ticket niet goed was en dat er nog niets aan gedaan is.

    de manager beloofde mij om hier prio aan te geven. Dat heb ik helaas te vaak gehoord. ik heb ze tot vrijdag de tijd gegeven om dit probleem op te lossen. is het niet opgelost dan koppel ik alles af en breng ik het persoonlijk op het kantoor in groningen langs. dan zijn ze mij echt kwijt als klant.
     
  2. vandaag ben ik maar eens bij het kantoor in Groningen langs geweest.
    (werk er toch in de buurt).

    tot mijn verbazing was binnen 10 minuten mijn probleem opgelost en kan ik bellen.
    ben 2 maand bezig geweest om het voor elkaar te krijgen en daar zijn ze met 10 min klaar.

    uitstekende service mag ik wel zeggen!!!

    :applause::thankyou:
     
  3. dit bewijst maar dat het systeem van de helpdesk niet werkt. Als je het in 10 minuten opgelost krijgt bij hun op kantoor. Bij mij is het ook voor gekomen dat meldingen spoorloos zijn nadat ik gebeld had.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  4. heb je een telefoonnummer van groningen? Omzetten van z1tv+z3internet+zi telefonie (alles werkend) naar een alles 1 een extra abbo wil maar niet lukken omdat het analoge tv op een ander account staat, wat nu al 2x is doorgegeven en veranderd(ingevoerd) dus alles op het account van internet en telefonie. Misschien werkt/geeft hun systeem het niet door aan groningen, moeten we zelf maar regelen. Dus een telefoonnummer zou welkom zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina