1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Niet te bereiken

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Timmie, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo is bij mij niet te bereiken via de telefoon meerdere malen geprobeerd telefoon gaat over dan krijg ik te horen wat de kosten zijn en dan krijg ik gelijk de gesprekstoon en via email wordt er helemaal niet gereageerd
     
  2. Welkom in de hel die Ziggo heet. Email (je bedoelt het webformulier) verdwijnt bij hun op de immer groter wordende stapel. Afgezien van de automatische bevestiging zal je nooit meer wat van ze horen. :cry:

    Werkt gewoon bellen naar iemand anders wel? Probeer dan ook even deze link: http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=Ziggo&uid=630 (moet je bekennen dat ik het zelf nog niet uitgeprobeerd heb).

    Sterkte!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina