1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vergoeding kosten gebruik mobiele telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door hendrikx104, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen, sinds 4 september heb ik een alles in 1 plus pakket. Na een dag of twee hield de telefoon ermee op. Ik heb meerdere malen met ziggo gebeld om dit probleem te verhelpen, uiteraard met mijn mobiele telefoon. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het terugvragen van gemaakte kosten en hoe ik dit het beste kan aanpakken. Het totaalbedrag loopt al richting 150 euro.
    Ps het probleem is nog steeds niet verholpen.
     
  2. Er zal u worden gevraagd een specificatie van de mobiele kosten (rekening/factuur van mobiele provider) toe te sturen, waarop alle kosten naar het servicenummer van Ziggo zijn vermeld.

    Schrijf een brief naar Ziggo waarin u vraagt voor teruggave van deze kosten, met uiteraard de specificatie als bijlage erbij. Het zal wel enige tijd duren voordat het is behandeld, dus verwacht geen volledige reactie in 2 weken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina