1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

bijna geen website meer te bereiken!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jam, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zo'n 5 minuten geleden klapt mijn internet er weer volledig uit en na het verversen van mijn ip kan ik heel veel websites niet meer bereiken,zelfs speedtest.net niet meer.

    het is weer raak bij deze waardeloze provider.
    helpdesk geprobeerd te bellen,je raad het al... niet te bereiken!

    zal wel WÉÉR een dns probleem zijn. :sleep:
     
  2. Hier idem dito met een sterretje, postcode 5403rh
    En mijn download snelheid is droevig.

    Harry
     
  3. Zelfde probleem hier op het moment. Postcode 1733 hier.

    Een aantal websites kunnen wel bezocht worden. Maar o.a. Postbank.nl en Speedtest.net doen het niet.

    Het zal wel een tijdelijke storing zijn en spoedig opgelost worden.
     
  4. En het werk weer...
     
  5. Vanmorgen was er inderdaad een storing aan het internet.

    Volgens de helpdesk medewerker die ik sprak (en dat duurde niet zo heel lang dat ik in de wacht stond) was er bij hen geen probleem bekend.

    De websites die ik als voorbeelden gaf werkten bij hem ook niet. Toch heb ik een paar dingen geprobeert aan mijn zijde, zonder resultaat. Tijdens het telefoontje werkte alles plotseling weer.

    Wel heeft hij zijn "chef" ingelicht over de problemen en een paar keer gecontroleerd bij het NOC of er problemen waren, zonder mededeling dat er iets was omgevallen.

    Trace routes naar, voor mij, bekende adressen gingen net buiten het Ziggo netwerk echter ineens via een hele andere route. Mogelijk dat er misschien bij AMS-IX iets niet goed functioneerde of de net-admins per ongeluk iets verkeerds hebben gedaan.

    In ieder geval duurde de storing niet langer dan 30-45 minuten, midden op de dag. Slecht dat het voor is gekomen, goed dat het is opgelost. Wel jammer dat we nu niet weten wat de oorzaak is geweest.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina