1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen verbinding in Santpoort

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door poupu, 16 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen verbinding

    Ik heb sinds gisterochtend geen verbinding. Hebben meer mensen er last van?
    Kom niet door de tel.support heen en krijg geen antwoord op invullen formulier. Chatten via thuishulp gaat nog niet in mijn regio.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2009
  2. Santpoort ligt hemelsbreed tussen IJmuiden en Hoofddorp toch ?

    Die "regio" heeft de afgelopen dagen problemen gehad met een niet goed functionerende node (router) waardoor een boel mensen problemen hadden mets nelheden of het uberhaupt aankomen van data.

    Zover mij vertelt is door de helpdesk zijn ze stukje voor stukje de regio aan het doorspitten en aan het re-routen waardoor je signaal niet meer over die node zou lopen.

    Het is mogelijk dat jouw gebiedje nu aan de beurt is, in dat geval ben ik heel jaloers op je. Het kan uiteraard ook iets anders zijn, dit is slechts een van de vele opties.
     
  3. Ja. Klopt wel. Tussen IJmuiden en Haarlem. Ik wacht nog even af dan. :cry: Dank voor je antwoord.

    Trouwens wel raar dat wat jij schrijft op geen enkele wijze terugkomt op de ziggo website. Als ik zoek op een storing met mijn postcode krijg ik (vh Multikabel) alleen info over Casema-email die niet werkt. Is voor mijn postcode niet bepaald relevant..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2008

  4. Ook hier (2111) is een groot aantal sites niet te bereiken.

    Op de "Storing & Onderhoud" pagina van Ziggo wordt hierover (zoals gebruikelijk) weer niets vermeld.

    Ron
     
  5. Sinds vanochtend weer online. Alles lijkt weer oké. Monteur komt de 24ste (ik dacht zelf al dat het groepsstoring was, maar dat was helpdeskmedewerker niet met me eens). Als maandag alles nog werkt, zal ik monteur afbellen.

    Ik vind het erg jammer dat de informatievoorziening via de Ziggo-website zo ontzettend miniem is. Daardoor moeten veel mensen lang aan de telefoon hangen, terwijl dat helemaal niet nodig is.

    Daarnaast vind ik dat sommige helpdeskmedewerkers te weinig zicht hebben wat er in de betreffende regio allemaal speelt. Er wordt vooral naar jouw probleem gekeken (en als het ff kan wordt de schuld ook nog bij jou gelegd) en veel te weinig naar wat er nog meer voor klachten in het postcodegebied zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina