1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omruilbeleid samsung

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door napoleonthe13th, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Daar heb je gelijk in, maar daarbij respecteren wij hier de privacy.

    Jij was het daar mee eens, want anders had je geen account aan kunnen maken op dit forum, je hebt aangevinkt dat je het eens was met de Algemene Forumregels van dit forum. Daarin staat dat het niet gewenst is om namen van personen of mede-forumleden te publiceren.

    De naam is dus uit je originele bericht weg ge-edit, daarmee verandert je bericht niet, je zegt nog steeds wat je wilt zeggen en dat mag.
     
  2. Ik wil niet zeggen dat ik het normaal vind maar ik onderken dat het gebeurd.
    Heb je toevallig de marketingdirecteur van Ziggo in Rader gezien?
     
  3. aan esy
    nee niet gezien

    aan mod2
    Ik had ze niet gelezen.
    Maar zal me dr aan houden.
     
  4. Overigens vind ik het geen probleem als mijn naam blijft staan want ik lieg en bedrieg mijn klanten niet :oyeah:
     
  5. Positieve ervaring met Samsung

    Er zijn ook andere ervaringen met de service van Samsung. Nadat een medewerker van Ziggo had ontdekt dat mijn HD-decoder storingen veroorzaakte, is mijn defecte decoder zonder enig probleem meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar.
    Het kan dus ook anders, gelukkig. Wat mij betreft complimenten voor de medewerker van Ziggo en Samsung.
     
  6. Ik heb ook goede ervaringen.
    De HDMI van mijn Samsung 360R deed het niet en er kwam een monteur van een servicebedrijf (Microfix) mijn decoder ter plaatse omruilen en uitproberen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina