1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omruilbeleid samsung

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door napoleonthe13th, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsung doet n bij mij nu al 5 weken over om een kapot apparaat onder garantie te vervangen! Eindelijk wordt ik teruggebelt door ene Jessica [mod-edit: naam verwijderd, zie forumregels] van de serviceafdeling van Samsung die glashard liegt dat ze me al 2 weken iedere dag probeert te bellen. Onmogelijk, want ieder inkomend telefoongesprek, of ik nou opneem of niet wordt geregistreerd. Volgende week zou ik een vervangend apparaat krijgen zei ze, dus t zal wel volgend jaar worden. Als u een samsung product koopt, hou dan rekening met een zeer slechte service. :censored:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2008

  2. ik hou met samsung altijd rekening met een zeer goede kwaliteit...... super! met elk apparaat moet je natuurlijk geluk hebben (als er geen fouten in de hardware/software zitten) welk merk dan ook!

    Ookal ben je misschien niet netjes behandeld, geen namen op forum plaatsen aub, zul je zelf ook niet leuk vinden denk ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2008
  3. Ik vind dat je wel degelijk zelf verantwoordelijk bent voor je daden, voor wat je nalaat en hoe je andere mensen behandeld. En dat daar iemand naam ook bij genoemd mag worden zolang het gaat om een zakelijke vertegenwoordiging. En voor kritiek op mijn bedrijfsmatig handelen mag mijn naam altijd genoemd worden.

    In de praktijk verschuilen werknemers van grote bedrijven met beroerde service zich graag in de anoniemiteit. En zo verbetert er nooit wat.
     
  4. Ik kom jouw bericht in meerdere forums tegen.
    Het lijkt erop dat je een kruistocht bent begonnen tegen Samsung en/of die dame. :evil:

    Het noemen van haar naam doet helemaal niet ter zake en je beschadigd zo bewust een persoon.
     
  5. Helemaal mee eens.

    En als ze een "geheim" telefoonnummer gebruiken, zie nooit dat ze gebeld hebben.
     
  6. Als lezers van dit forum vinden dat samsung/deze dame juist handelen, doet dit geen schade. Als andere lezers vinden dat er niet juist gehandeld is, dan geeft dit wellicht extra info.

    Als ik haar naam niet zou noemen zou mijn verhaal niet te controleren zijn door bijvoorbeeld een lezer vanuit Samsung. DAT is schade aanbrengen aan een bedrijf. Iets uiten waartegen een bedrijf niet in verweer kan gaan.

    Een nut van dit soort fora is dat je verschillende ervaringen van verschillende gebruikers kunt lezen en daarmee mede je keuze tot aankoop kan bepalen. Het gaat altijd om induviduele ervaringen en induviduele interpretaties.

    Positieve ervaringen post ik ook. En op verschillende sites.

    Dus nee, geen kruistocht. Maar als ik een post als de mijne had gelezen voor de aanschaf, had ik ander merk gekozen.
     
  7. Dus iemand die zichzelf achter een nick verschuilt mag wel een ander zijn naam te grabbel gooien?
     
  8. deze nick gebruik ik met meer fora, maar mijn naam is maarten mac gillavry

    en ik gooi dr naam niet niet te grabbel, zij gooit de naam van samsung te grabbel
     
  9. Mja, ik kan ook zeggen dat ik Piet Klaver heet.

    Soms moet je in opdracht van je werkgever wel eens dingen aan klanten wijsmaken waar je zelf niet geheel achter staat.
    Als mensen daar moeite mee zouden hebben kan zo'n beetje iedere autoverkoper wel de ww in gaan. :wink:
    Samsung is degene waar je je gal over moet spuien. Niet de werknemer.
     
  10. Daarmee ga jij dr vanuit dat dit in opdracht van Samsung gebeurd. Waarschijnlijk wel, maar dat weet ik niet met zekerheid.

    Wat ik schokkend vind is dat jij t kennelijk normaal vind om in opdracht van jouw werkgever wel eens dingen aan je klanten wijs te maken waar je zelf niet geheel achter staat.

    Wellicht denk jij daar heel anders over, maar ik vind dat je als werknemer altijd verantwoordelijk bent voor je acties, ondanks een opdracht van je leidinggevende.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina