1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing telefonie al 11 weken zonder geluk

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door cybercop, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal

    Ben een actieve ziggo gebruiker uit zwolle en heb momenteel al 11 weken last van een storing in mijn telefonie die maar niet opgelost kan worden door ziggo!

    Heb ondertussen al bijna voor 200 euro belkosten gehad en slapeloze nachten maar het probleem is tot op heden nog niet opgelost.
    Heb alleen maar van een ziggo medewerker te horen gekregen dat ik voor de gemaakte kosten een compensatie kan krijgen dat ik ipv een digitale ontvanger en iets luxere ontvanger nml 1 met hard disk recorder kon krijgen, maar zelfs hiero heb ik nog geen antwoord op gekregen

    Heeft iemand hier ervaring mee en enig ideee hoe ik dit op moet lossen!!!!

    Alvast bedankt en groeten Wilko
     
  2. afhankelijk of het probleem bij jouw lag of bij hun kan je een aangetekende brief naar hun sturen dat je hun aanspraakelijk stelt voor de gemaakte kosten. Met een redelijk termijn er in om te kunnen reageren
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. hmmmmm

    heb ik overwogen maar wil gewoon de oorzaak achterhalen heb vele gesprekken gehad met ziggo maar kom er ook achter dat er vele bij zijn die niet weten waar ze over praten. Na mijn nummer portering is er veel fout gegaan en wordt momenteel van het kastje naar de muur gestuurd momenteel kan ik nog maar 1 ding doen is een nieuw nummer aanvragen!!!
    Vreemd met mijn nummer heb ik notabene gebeld via ziggo en volgens de opta staat ie vermeld bij tele2, nu kunnen ze dat nummer niet meer porteren en zeggen dat ik nooit klant ben geweest voor telefonie terwijl ze me wel een modem met telefonie zenden ?????? Toch vreemd.

    helaaas ik weet het niet meer
     
  4. en van wie heb je de nota gekregen ?
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. hmmm

    was geen nota staat in de log van ziggo en is mij mondeling toegezegdt door een athome medewerker
     
  6. Cybercop,

    Ik heb je formulier via het forum ontvangen zal kijken wat ik voor je kan doen (zoals telefonisch toegezegd).

    Anoniem.
     
  7. storing

    Heeft iemand al enig idee hoe dit probleem bij mij opgelost kan worden??
    Ikzelf ben uitgedacht:shock:

    alvast bedankt
     
  8. Hallo cybercop,

    ik heb hetzelfde probleem. Ook al ruim 11 weken zonder telefoon.
    Momenteel heb ik alle hoop gevestigd op Anoniem.

    groet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina