1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

STORING home ?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kegeltje, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er niemand van Ziggo op het forum die hier een antwoord op weet.
    bvd
     
  2. Onscherp

    Welke programma zijn precies onscherp, of minder in kwaliteit?
    Allemaal, of een bepaalde groep.
    Kan je er een aantal noemen?

    Groeten,

    T.
     
  3. nee volgens mij zijn ze allemaal slechter geworden.
    man en ik had zo'n mooi beeld een storingkje en alles is over
     
  4. Groepsstoring
    sinds woensdag 17 december 12.51 uur
    Op dit moment zijn er problemen met digitale televisie via Samsung H360R Decoders. Indien u problemen met digitale televisie heeft via deze decoder raden wij aan om voor een tijdelijke oplossing de decoder voor 1 minuut van de spanning te halen.
    Als dit het probleem niet (tijdelijk) verhelpt raden wij aan telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.
    Onze excuses voor het ongemak.
    ZOU DIT ER WAT MEE TE MAKEN HEBBEN
    ALLEEN IK HEB DE 850

    DIT STAAT BIJ ZIGGO OP HUN SITE
     
  5. TVDIGITAAL (medewerker ziggo) heeft hier zojuist een reactie op gegeven. zie: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=137379#post137379

    bij mij zijn de bekende storingen inderdaad opgelost (maar ik heb wel de 360) en sinds afgelopen weekend liepen de ontvangers ineens niet lekker meer! problemen lijken nu inderdaad verholpen te zijn
     
  6. Ik las net bericht 7 en 8 hier...zoiets flikt die helpdesk míj dus niet.
    Als alles goed heeft gewerkt voorheen en er is niets veranderd in huis dan ligt het duidelijk aan Ziggo.
    Die geintjes moet de hd maar bij hun eigen ouders uithalen.
    Het word tijd dat de directie hier eens mee gaat lezen.
     
  7. Of aan de nieuwe Digitenne mast om de hoek, of de nieuwe babyfoon van de buren of...

    Het kan aan Ziggo liggen, maar het hoeft niet. Daarom vragen ze om de boel rechtstreeks aan te sluiten om bovenstaande oorzaken uit te sluiten.
     
  8. Storingen van buitenaf? zou altijd kunnen! (maar gelukkig zitten we met z'n allen niet bij digitenne)
    Als er zoveel mensen tegelijk hetzelfde probleem krijgen met de zelfde ontvanger is het natuurlijk onwaarschijnlijk dat het een storingsveld in de buurt zou kunnen zijn. En dat was dus ook niet het geval, want een technisch medewerker van de afdeling DTV van Ziggo heeft op een ander topic hetvolgende gepost:




    en het klopt, de storingen op de samsung 360 HD decoders zijn sinds vanmiddag (18-12-2008) weer voorbij!:applause:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  9. Vandaag maar weer eens gecontroleerd beeld is en blijft veel onscherper zou echt wel eens willen weten of men een melding serieus neemt.
    Het gaat weer lijken op een probleem wat ik vroeger gehad heb met internet via home, ik had de hoogste snelheid daar betaalde ik dan ook voor maar dat betekende niet dat je die hoge snelheid ook kreeg,hoogste snelheid daar stond men voor maar minium was nooit afgesproken. Ben toen maar overgestapt naar andere provider naar zeker 25 telefoontjes.
    Nu zie je overal dat Ziggo zo goed is maar het lijkt erop dat je krijgt wat je ziet beeld maar goed beeld is heel anders en ik kan het weten ik heb het gehad tot 15 dec.
    Overigens staat de storing voor de 360 nog steeds aangegeven op hun site Dan hoop ik maar dat het ook mijn probleem oplost.
    bvd
     
  10. Nu heb ik geen Samgsung decoder, maar hier geen enkel probleem, zowel analoog als digitaal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina