1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

STORING home ?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kegeltje, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier in postcode gebied 6414 TG sinds gisteravond slecht beeld.
    Op de samsung heb ik altijd de waardes van signaal 50 % en kwaliteit 80 % gehad. Nu geeft deze aan signaal 0 % kwaliteit 80 % is niet naar te kijken. Vooral de nederlandse zenders.Denk dat er een storing is.Kan dat echter nergens vinden

    Even een aanvulling ben eens gaan kijken bij de buren op twee plaatsen deze kijken analoog hebben ook slecht beeld dus is zeker een storing
     
  2. Analoog en Digitaal kun je sowieso al niet met elkaar vergelijken qua storingen. Trouwens wel vreemd dat je standaard maar een kwaliteit hebt van 80%. Wat is standaard de BER waarde?
     
  3. Ber waardes waren altijd 0000000000 beeld perfect op dit moment heel hoge ber waardes
     
  4. Klacht

    Heb je geprobeerd om de klacht via de helpdesk aan te melden? :giveup:
     
  5. Heb melding gedaan bij helpdesk een half uur later weer beeld maar bij lange na niet zo goed als vroeger.Singnaalsterkte en Kwaliteit geven wel weer aan wat ik voorheen had.Beeld lijkt onscherp.
    Iemand hier ervaring mee. bekabeling en alles wat hier bij hoort is vernieuwd in het verleden en ik had ook heel mooi beeld. Daardoor zowel boven en onder een lcd met digitale tv totaal pakket genomen. MAAR ALS HET ZO BLIJFT KAN IK BETER ANALOOG GAAN KIJKEN.
     
  6. Ik had ook problemen sinds de avond van de 15e.
    Gisteravond bijna geen beeld meer, vanmiddag rond 16:00 uur na aanzetten meer blokjes als beeld, Samsung enkele minuten van de stroom, en toen leek alles weer als voorheen.
    Nu moet ik zeggen dat niet alle zenders even scherp zijn (dat was al).
    Enkele zenders zijn vanmiddag weer heel scherp.

    Feit: als alles altijd perfect heeft gewerkt, zoals bij mij de laatste 2 maanden (mijn eerste maanden) en er is niets gewijzigd en meerdere mensen hebben hetzelfde probleem, moet het aan het signaal liggen :!:

    Vreemd genoeg heeft een kennis enkele straten verderop geen enkel probleem de laatste dagen (zelfde apparatuur) :?
     
  7. Ja als je zou weten dat men eraan werkt zou je je erbij neerleggen.Maar als je die mannen belt begint steeds weer het gezeur zet de tv daar waar het
    signaal binnen komt.Dat hoef naar mijn mening niet omdat ik altijd geweldig beeld gehad heb.Ik heb dus een anderhalf jaar geweldig beeld gehad.Maar nu is het werkelijk heel onscherp beeld.
     
  8. Heb dus alles in de gang gesleept daar eens gekeken ofdat de signaalsterkte en kwaliteit direct bij binnenkomen dan beter was ,blijkt dus helemaal NIETS uit te maken. Heb dus mijn kabelwerk in orden.
    Desondanks 50/80 bij goed beeld maakt dat niet zo veel uit maar op dit moment wat wazig beeld.Zeker niet mooi.Maar gelukkig geen blokjes meer.
    We zullen maar eens wachten of er niet toch nog wat gebeurd.
    Is jammer ik was echt een tevreden klant van Ziggo.
     
  9. Update!

    Heb nu nergens last meer van, na de reboot nog 1x een paar blokjes gezien tussen 16:30 en 17:00 uur daarna geen oneffenheden meer.
    De meeste zenders zien er weer net zo uit als wat ik gehad heb :).

    Ik hoop dat het zo blijft want ik was best tevreden!
     
  10. Bij mij blijft het onscherp beeld valt echt tegen als je een foto gewend bent. Heeft hier niemand anders last van,of last gehad dan weet ik wat me staat te wachten of wat de reden was.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina