1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webspace, Niet kunnen inloggen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Buster!, 15 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Via www.ziggo.nl naar my ziggo gaan en in te loggen is mogelijk als casemagebruiker, ik kan facturen inzien, tot nu toe prima.
    Wanneer ik echter wil inloggen bij webspace wordt ik niet meer herkend. Zowel niet met een kale gebruikersnaam, e-mailadres@casema.nl of e-maoladres@ziggo.nl
    Bij de helpdesk waar ik in 45 min door 4 medewerkers ben doorverwezen werd mij verzekerd dat het ook alleen maar zou kunnen plaatsvinden via de internetexplorer 6 en niet dus de al veelgebruikte 7 of firefox of de googlebrowser. Alleen de versie 6 zou er voor in aanmerking komen om te kunnen inloggen bij webspace. Hij vond het zelf ook frusterend dit te moeten antwoorden, afwachten maar??:cry:
     
  2. U kunt op de volgende wijze de webspace bereiken via de meeste andere browsers:

    Typ in de adresbalk ftp:// hetgedeeltevanuwemailadresvoorhetapestaartje @homedrive.ziggo.nl

    Indien het een @casema.nl emailadres is kunt u geen gebruik maken van de webspace van Ziggo, u dient dan op de oude wijze gebruik te maken van de casema webruimte. U kunt dit doen door in de browser het volgende in te typen:

    ftp:// hetgedeeltevanuwemailadresvoorhetapestaartje @home.casema.nl

    U dient in beide gevallen daarna in te loggen met uw volledige emailadres en het bijbehorende wachtwoord. Bij Internet Exlorer 7 dient u mogelijk nog andere handelingen te doen, deze instructies zullen dan in het scherm worden aangegeven.
     
  3. Nee joh, dit bovenstaand stukje was het probleem. Dus op de ziggosite zelf. In de li-balk onder webspace Dank voor het meedenken:grin:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina