1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Blokvorming

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Heisa, 14 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Van hieruit ook bedankt voor de reactie :!:

    Heb vd week ook problemen gehad, zie andere topic, maar nu is alles weer goed sinds woensdag 17 december.
    Overigens toen het bij mij opgelost was kreeg een kennis van mij problemen. Toen ik problemen had was er bij hem niets aan de hand :?.

    Ben iig blij dat men iets gevonden heeft en dat het bij de meesten weer naar behoren werkt . . . :)
     
  2. Lijkt me inderdaad opgelost nu. :pompom:
    Pff had ik weer hoor. Komen mijn ouders afgelopen woensdag weer is zijn er blokjes op het scherm.... Zo kan ik ze natuurlijk nooit overtuigen om op digitaal te gaan ;).
     
  3. gewoon een startpakket cadeau geven met kerst of een verjaardag..... heb ik ook gedaan......:) anders keken ze nu waarschijnlijk nog steeds analoog op een hun lcd scherm.
     
  4. Helaas,helaas,helaas, vanmorgen was het weer raak. Blokvorming op alle zenders. De blokken komen van rechts naar links over het scherm en bedekken zo driekwart van het scherm. Na een reboot (door middel van de aan/uit knop achterop) is het probleem weer (voor even?) opgelost. Helaas Tvdigitaal was dat dus ook niet de oplossing. Wat kan het dan zijn?? Ik heb geen idee.:confused:
     
  5. Zal zometeen eens kijken hoe het hier is.
    Ik sta op zondagmorgen niet zo vroeg op als jij om een statuscheck te doen . . . :)

    Ik zit wel in het @home gebied, dat zal ook nog wel uitmaken.
     
  6. Helaas zijn er ook mensen die op zondag moeten werken en dus vroeg op moeten. Voor vertrek kijk ik dan nog even het laatste nieuws.:sleep:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  7. Voor postcodegebied 3703em zijn de volgende meldingen bekend:



    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds woensdag 17 december 12.51 uur
    Op dit moment zijn er problemen met de Samsung H360R digitale ontvanger. Indien de decoder een foutmelding geeft haal dan de stroom voor 1 minuut van de digitale ontvanger af. Daarna zet u de decoder weer aan.
    Wanneer de storing niet is verholpen na deze procedure, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met Ziggo.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Dit was op de site van Ziggo te vinden. Het probleem is dus (nog):confused: niet de wereld uit.
     
  8. Ook als ik jouw postcode (5172) ingeef krijg je dezelfde melding dat er problemen met de Samsung decoder zijn!! Zie hieronder.

    Voor postcodegebied 5172 zijn de volgende meldingen bekend:



    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds woensdag 17 december 12.51 uur
    Op dit moment zijn er problemen met de Samsung H360R digitale ontvanger. Indien de decoder een foutmelding geeft haal dan de stroom voor 1 minuut van de digitale ontvanger af. Daarna zet u de decoder weer aan.
    Wanneer de storing niet is verholpen na deze procedure, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met Ziggo.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
  9. Ik heb na het verdwijnen van de problemen niet meer op de Ziggo site gekeken, ging er vanuit dat het op mij geen betrekking meer had.

    Ik denk dat de kabelgebieden in bepaalde regio's verdeeld zijn en dat je geografisch moeilijk kunt bepalen wie er bij wie in hetzelfde deel zit.
    Na melding van een Ziggo medewerker dat men iets gewijzigd had heb ik geen probleem meer ondervonden.
    Een kennis had na oplossing van mijn problemen nu dezelfde problemen, en die woont hemelsbreed ong. 1 km bij mij vandaan :?
     
  10. Blokvorming nu net op Nederland 3 op 21-12-08 om 15:49 uur en regelmatig wegvallen van het geluid. Alleen uit en aan zetten van decoder lost het deels op.
    Blokvorming is dan weer weg, maar geluid valt nog regelmatig weg.
    Postcode 2492
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina